  • 1. Data: 2004-07-12 22:51:23
    Temat: moenybookers wplata przez poczte?
    Od: "michalo" <m...@p...onet.pl>

    Mozna wplacic pieniadze do Moneybookers przez poczte polska albo
    nie ze swojego konta bankowego?

  • 2. Data: 2004-07-13 00:47:57
    Temat: Re: moenybookers wplata przez poczte?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    michalo <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Mozna wplacic pieniadze do Moneybookers przez poczte polska

    Trudno stwierdzić, może jak w danych wpłacającego wpiszesz siebie to
    będzie u nich widać jakbyś ze swojego konta wpłacał i przyjmą. Ale ja
    bym nie ryzykował - jak Moneybookers odrzuci, to przelew wróci i
    pieniądze przepadną na rzecz Poczty Polskiej z trąbką. Chyba że zwraca
    wtedy przekazem pocztowym na adres, ale licho ich wie.

    Już lepiej idź do jakiegoś oddziału w Deutsche Banku i spytaj czy taki
    rachunek uznają wpłatą gotówkową. Albo ja Ci mogę wpłacić jeśli kwota
    jest mała, za prowizją jak na poczcie.

    > albo nie ze swojego konta bankowego?

    Nie.

    --