    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Date: 3 Apr 2002 13:59:41 +0200

    On Wed, Apr 03, 2002 at 01:40:39PM +0200, Szymon wrote:

    > Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A bank powinien do nich doplacac! Bo wowczas ma nizsze koszty, gdy ludzie
    > kupuja karta, a nie ida do bankomatu, tudziez do okienka. Przy dzisiejszej
    > sytuacji gospodarczej ludzie licza kazdy grosz i podkreslam, ze nie stac ich
    > na drogie karty. A jesli nie karta... to po co konto (do ktorego znow sie
    > doplaca)? I tym samym cofasz nas w strefe skarpetek i skarbonek.

    cofam w ere skarbetek bo twierdze ze karty beda taniec? czy wyslalem
    do Ciebie cos wiecej niz napisalem?

    > Nie kazdy! Jak pisalem - ja potrzebuje zrobic zakupy to laduje ekonto,
    > nastepnego dnia czy po 2 dniach ide, kupuje i juz. Tak dziala moja VE w
    > mBanku. I nie chce jej ubezpieczenia. Zapoznaj sie z ich ekarta - tez nie ma
    > sensu jej ubezpieczac, wlasnie dzieki madremu stosowaniu.

    Bo, cytuje, 'nie bede nosil 4 kart przy sobie'. ;-)

    Ja do placenia uzywam 1 + w zapasie citi.

    > Jesli mam 100zl na koncie? Stac. Powtarzam - mnie nie chroni zadne
    > ubezpieczenie, chocby po 500zl rocznie, ale madre korzystanie z kart.

    Wiec jak jedziesz na 2 tygodnie do Chorwacji czy innej Grecji to sobie
    codziennei przelewasz te 100zl przez telefon coby starczylo wziac z
    bankomatu, tak? ;-)

    Albo jak ide do auchanta raz na miesiac i przeypadkiem bede chcial
    kupic o jedno mleko wiecej albo dojde do wniosku ze jednak zamiast
    jednej zgrzewki kupie dwie to calkiem naturalnie dzwonie i przelewam
    150zl z rachunku na rachunek. I nazywam to potem "madrym korzystaniem
    z kart".

    To ja dziekuje, ja jak ten glupek bede dawal pani w kasie citka nie
    zastanawiajac sie czy i jak przelac te 150zl.

    --

    --w