  • Data: 2002-04-03 13:25:12
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020403121540.GV30809@diuna.pingwin.waw.pl...

    > To jest dosc oryginalna kalkulacja. Czyli jesli cos kosztuje teraz
    > 100zl, moze spasc o 50% czyli kosztowac 50zl, spadnie o 30% czyli
    > bedzie kosztowac 70zl to jest drozsze nie 100zl? ;-)

    70 zł jest drożej niż 50 zł.

    Nie stanieje o kolejne 20 zł z powodu kosztu
    jaki stanowić będzie konieczność ubezpieczenia.

    > Nie, po prostu nie bedzie tak takie jak by moglo. Ale przeciez _nikt_
    > z nas nie wie jak tanie takie karty byc moga!

    dlatego potrzebna jest konkurencja. :-)

    > Z powodu ich kosztow wlasnych. Ale poniewaz one rowniez na karcie
    > zarabiaja, wiec w ich interesie _tez_ jest wydawanie kart!

    W ich interesie jest zarabianie na kartach.
    Na tych na których teraz zarabiają stosunkowo niewiele
    przestaną zarabiać bo nie sądzę by chcieli dopłacać.

    To może doprowadzić do pomniejszenia rynku.

    > A po co mi karta ktora moge wykonac transakcje na 15kzl a bank
    > przejmuje od 0zl?

    "?" na "?" ?

    Są tacy którym by sie przydała.

    > A jesli chodzi o dobrowolnosc - mamy od >10 lat dobrowolnosc na rynku
    > bankowym, ile bankow w tym czasie wprowadzilo _dobrowolne_ oplaty
    > ubezpeiczeniowe?

    Tu zgoda. Pisałem, że ten "przymus" ustawowy jest do zaakceptowania.

    > Edukacja zakonczy sie raczej spaleniem kart platniczych niz szukaniem
    > dobrego banku z dobrymi kartami.

    Czyli mam zainwestować w akcje "Mennicy" ? :-))

    Lepiej spalić karte niż spłacać dług.

    > Chcesz ja uczyc jak wybrac sobie dobry bank z dobrymi produktami
    > kartowymi i jeszcze zmusic do czytania regulaminow i porownywanie
    > gdzie w ktorym z nich przecinek jest w ktorym miejscu?

    Wybiorę jej taki bank lub powiem by trzymała się od niego z daleka.

    BAH