  • Data: 2002-04-03 12:30:33
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Apr 2002 11:35:15 +0200, Szymon napisał(a):
    >Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    [...]

    >Visa, Maestro. 2 podstawowe, chociaz i tak zwykle gdzie dziala visa jest i
    >maestro.

    A ja mam 4, których tez UŻYWAM:
    - VC BPH - podstawowa do zakupów bezgotówkowych. Wypukła, więc rzadko
    kiedy muszę czekać na autoryzację.
    - VE BPH - ją miałem od początku i zawsze używałem do wypłat z bajkomatów
    - VE Fortis - bezprowizyjne wypłaty wszędzie w Polsce, nie muszę już
    stać w kolejkach do bajkomatów BPH
    - MC - też wypukła - rezerwowa, jeśli żadna Visa nie działa. Czasami się
    przydaje... zresztą jest to jedyna karta z BPH którą przyjmują
    australijskie sklepy wysyłkowe...

    I co, która z nich jest niepotrzebna?

    >Bank musi miec zysk. I z zysku odlicza koszty. Wiec jak im wychodzi, ze na
    >wiekszosci skradzionych kart sa jakies obciazenia, bo klient zapomnial

    Cóż, banki po prostu próbują się wymigać od jakiejkolwiek odpowiedzialności.
    PeKaO miało "48h po zastrzeżeniu"? I co - już nie mają, bo zrozumieli że
    żaden dureń na takie warunki nie pójdzie...

    Nadal większość banków nie uznaje reklamacji z użyciem PINu... choć ten dość
    łatwo wykraść od kiedy są pinpady w sklepach...

    >Ja mysle, ze plastikowy pieniadz musi miec jedna zalete - byc tani. Na razie
    >bezpieczenstwo i male koszty daja wlasnie debetowe. Zawsze moge miec na

    Według mnie ma być przede wszystkim:
    - wygodny
    - bezpieczny

    Tani? W granicach rozsądku... Ale jak widzę że niektórzy narzekają że
    wirtualna karta MBanku kosztuje "aż" 20zł/rok...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl