  • Data: 2002-04-03 12:15:15
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3caaf028_2@news.vogel.pl...
    > Nie pisałem o wypukłej.
    > Przy wypukłych, to inna historia, bo tu bank "daje" kredyt.
    > (i raczej sensownie je wydaje).

    z ta sensownoscia to jest roznie... Ja w jednym banku wplacalem i wyplacalem
    pieniadze nie majac stalego zrodla dochodu i dostalem VISE charge na 2500zl
    limitu.

    Z drugiej strony mam w innym banku w lokatach terminowych 10.000,- i nie
    chca mi dac kredytowej, bo nie mam dochodu. Przeciez mogliby zrobic te
    lokate gwarancja i dac np. 5000zl na karte...

    Albo: zeby dostac VISA Lukasa trzeba miec 1500zl dochodu, ale w tym samym
    banku VISA do Hypernovy to 600zl dochodu. Bez sensu, zupelnie. Zeby bylo
    weselej - osoba, ktora ma 50.000zl i nie chce ujawniac dochodow albo miejsca
    zatrudnienia nie moze dostac KK, a osoba, ktora ma 0zl na koncie i 500zl
    wykaze juz moze.

    pzdr