  • Data: 2002-04-03 12:28:35
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :) - troche lamerskie pytanko
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Apr 03, 2002 at 02:02:17PM +0200, Szymon wrote:

    > Brawo! Rzecz jasna komorke tez od razu wezma, bo to 500zl (Twoja pewnie
    > drozsza). Wiec teraz jeszcze musisz sie udac z pustym portfelem do

    Szczerze - mam sluzbowe. Prywatna, jaka kupilem w styczniu zonie
    kosztowala mnie 50zl (nokia w promocji za przedluzenie umowy).

    Dlaczego zakladasz ze jak ktos posiada drozsze karty to zaraz wydaje
    na prawo i lewo kase. Jako kontrprzyklad podam Tobie ze jezdze 6-cio
    letnim polonezem. Ale karty wlasnie mam takie zeby nic nie moglo mnie
    z ich strony spotkac.

    > najblizszego kiosku i wyblagac o karte telefoniczna, by zadzwonic, bo to
    > numer platny. Ode mnie to cos kolo 50gr/min. A czas plynie i plynie...

    Przeciez wlasnie nie chcesz ubezpieczenia.

    > pzdr
    > P.S>
    > Dobrze, ze to nie 0700 :-) W sumie karta jest za darmo, a zastrzezenie juz
    > kosztuje. Ciekawym jak Ci sie to by udalo np. w pociagu nocnym, gdyby Cie
    > skubneli...

    Zastanow sie czego chcesz - podaje ci jeden numer pod ktorym mozesz
    _wszystkie_ karty zastrzec ale tez nie jest dobrze. Czepiaj sie
    wszystkoego, nie ma sprawy, ale chociaz caly czas tego samego!

    --

    --w