    From: "minik" <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium, KK i callcenter
    Date: Sun, 29 Sep 2002 15:20:47 +0200
    Sender: m...@n...onet.pl@pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl

    Numery do centrum zastrzegania kart:
    22 / 52 11 222
    22 / 52 11 221
    Ja osobiscie wole numery platne, gdyz jest mozliwosc dodzwonienia sie z
    komorki. Zwazajac, ze jest wiecej komorek niz tel. stacjonarnych, lepszym
    rozwiazaniem jest podanie numeru nie zaczynajacego sie od 0800. Infolinie
    masz an 0801 wiec nie ma sie do czego doczepic. Takie jest moje zdanie na
    ten temat.

    minik