eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 13:31:44
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:tqtdpuct5c62j9epnq0jus3g7lnum03aci@4ax.com...
    > Chcialem uzyskac pewna infomacje zwiazana z moja karta w Millennium.
    > No to dzwonie na numer podany na moim Amexie. Tam prosi o podanie
    > numer konta.

    Jesli zadzwonisz pod numer umieszczony na karcie (+48(22)521 12 21)
    polaczysz sie z operatorem

    I mysle ze lepszy jest ten numer gdyz mozna go wpisac do twlwfonu a nie
    szukac budki zeby zadzwonic na 0800.

    Burza w szkalnce wody Wojtku ;D

    --
    JaKi

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1