eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 13:04:05
    Temat: Millennium, KK i callcenter
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chcialem uzyskac pewna infomacje zwiazana z moja karta w Millennium.
    No to dzwonie na numer podany na moim Amexie. Tam prosi o podanie
    numer konta.
    I tyle. Za nic nie da sie polaczyc z operatorem. Po podaniu numeru
    konta z reszta tez nie ("numer jes bledny"), pewnie dlatego, ze nie
    mam aktywnego callcenter. Tylko ciekawe co by bylo gdybym chcial
    zastrzec karte i nie mial aktywnego callcenter albo nie pamietal nr
    konta a zapamietal numer telefonu z karty ?
    Inteligentne rozwiazanie :-). Jak juz nie chca zeby klienci nie
    placacy za telemillennium nie dzwonili na 0800 to niech przynajmniej
    na karcie podadza takze uniwersaly, platny numer (podany numer
    waszawski prowadzi w to samo miejsce co 0800).
    Zanim znalazlem nr ulgowego (0801) telefonu dla wszystkich chwila
    minela, z reszta wiedzialem, ze nalezy szukac na www.big.pl ,
    wiekszosc klientow szukalaby jakies strony z millennium w adresie (lub
    jakas mutacja z inna iloscia "l" lub "n" :-) ) a takiej brak.
    Fajne rozwiazanie :-/
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1