eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-30 10:10:59
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W tym, że Wojtek chciał zasięgnąć informacji a nie zastrzec kartę. Po
    kiego
    > grzyba pisać jako zaletę dla Millennium posiadanie numeru i 080x i
    > stacjonarnego skoro to dwa inne numery? W większości banków (normalnych)
    > dodzwaniasz się w to samo miejsce - i jest to normalne. Upór w bronieniu
    > dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
    > tu już dawno zdrowy rozsądek. Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
    > operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.

    Infolinia: 0 801 12 1000 + stacjonarny *21
    0800 zastrzeganie + info dla aktywnej bankolinii
    *22 - zastrzeganie kart

    Szukacie dziru w calym.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1