eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-30 07:21:11
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:an7dam$ols$1@news.onet.pl...
    > Teraz kompletnie nie wiem o co ci chodzi.
    > "Zastrzeganie a call center to nie to samo" - absolutnie prawda, w zwiazku
    z
    > tym:
    > zastrzeganie kart - 022...
    > call center/infolinia - 0 801

    W tym, że Wojtek chciał zasięgnąć informacji a nie zastrzec kartę. Po kiego
    grzyba pisać jako zaletę dla Millennium posiadanie numeru i 080x i
    stacjonarnego skoro to dwa inne numery? W większości banków (normalnych)
    dodzwaniasz się w to samo miejsce - i jest to normalne. Upór w bronieniu
    dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
    tu już dawno zdrowy rozsądek. Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
    operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.

    K. Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1