eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 17:29:23
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
    > większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to
    > samo, prawda?

    Teraz kompletnie nie wiem o co ci chodzi.
    "Zastrzeganie a call center to nie to samo" - absolutnie prawda, w zwiazku z
    tym:
    zastrzeganie kart - 022...
    call center/infolinia - 0 801

    W czym problem?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1