eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 14:09:52
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:an71b9$k0p$1@news.gazeta.pl...

    > Dziwne, tez teraz dzwonilem - i chyba zrobili tak jak na 0800 - pop****
    ich.
    > Ale kiedys dzwonilem na jakis nr i zglosil sie odrazu operator. Spruboje
    > poszukac.
    >
    Koncowka *22 - szkoda tylko ze na kracie tego nie podali. Ale z drugiej
    strony jak sie zgubi karte to i numeru sie nie ma... A nr do zastrzegania
    (+4822521122) jest podany w Informatorze AmExa dolaczonego do karty.

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1