  • 41. Data: 2012-06-05 22:04:48
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

    > To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych
    > graczy w kasynie :-)

    Tak jest! :)

    > PS. A porachunki z bankami? :-) Wystarczy mi "Wasz bank nie jest w
    > stanie przedstawić mi lepszych warunków finansowania niż te które
    > obecnie mam. Proszę więcej z takimi ofertami nie dzwonić. Mój czas
    > kosztuje" :-)

    Good for you!

  • 42. Data: 2012-06-05 22:36:44
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 5 Cze, 21:50, z <z...@g...pl> wrote:

    > Ja si nie znam. Ja mam alternatyw . Mam wyb r czy pracowa wi cej czy
    > mniej. Czy mi si chce-op aca. Wraz z wiekiem takie trzymanie ci gle
    > r ki na pulsie, ledzenie nowinek, drobnych druczk w, haczyk w i innych
    > nieczystych zagrywek kt rymi si brzydz jest bardziej pracoch onne. :-)
    > Wol troch nadgodzin w pracy czy jakie szybkie intratne zlecenie ni
    > to mozolne ciu anie bez krztyny pewno ci efektu. :-)
    > To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych na ogowych
    > graczy w kasynie :-)

    Źle do tego podchodzisz - tu nie chodzi o jakąś kasę. My lubimy
    wyciskać z banków ile się da. To nie jest nasz zawód. To nasze hobby.
    Poza tym aż tak dużo czasu to nie zajmuje.

  • 43. Data: 2012-06-06 00:36:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jqlo36$mjd$...@i...gazeta.pl

    > Cytat ponoć lepszy niż argument.

    : cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf
    : "8) Opłata za usługę Cash Back nie jest pobierana do 31 grudnia 2012 r."

    Dzięki. A cały link możesz podać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2012-06-06 07:36:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 21:50:27 +0200, z napisał(a):

    > Ja się nie znam. Ja mam alternatywę. Mam wybór czy pracować więcej czy
    > mniej. Czy mi się chce-opłaca. Wraz z wiekiem takie trzymanie ciągle
    > ręki na pulsie, śledzenie nowinek, drobnych druczków, haczyków i innych
    > nieczystych zagrywek którymi się brzydzę jest bardziej pracochłonne. :-)
    > Wolę trochę nadgodzin w pracy czy jakieś szybkie intratne zlecenie niż
    > to mozolne ciułanie bez krztyny pewności efektu. :-)

    Eee tam. Mnie comiesięczne zrobienie Tego_Co_Trzeba w dziesięciu bankach
    zajmuje jakiś kwadrans i przynosi to dochody większe niż przeznaczenie
    owego kwadransa na pracę. Zresztą, ile można pracować? :)

    > To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych
    > graczy w kasynie :-)

    Uhm. To grupa także hobbystyczna, gdybyś nie zauważył.

    > Mój czas kosztuje :-)

    Nie znam cię, nie oceniam, ale to zdanie słyszę wyłącznie od ludzi z
    przerostem ego.

    AK

  • 45. Data: 2012-06-06 08:47:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." jqlo36$mjd$...@i...gazeta.pl

    > : cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf
    > : "8) Opłata za usługę Cash Back nie jest pobierana do 31 grudnia 2012 r."
    >
    > Dzięki. A cały link możesz podać?

    Nie chce mi się szukać na www. Bo link C:\dokumenty\bank mille\*.*
    chyba Cię nie zadowoli ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 46. Data: 2012-06-06 09:01:40
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-05 15:30, Zbynek Ltd. pisze:

    > Skoro nawet dezinfolinia twierdziła dziś, że nie ma takiej opcji...

    hehe, jeszcze parę takich telefonów i patrzeć jak zablokują zwrot z
    cashbacku ;-(((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 47. Data: 2012-06-06 09:33:02
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 07:36, Andrzej Kubiak pisze:

    > Nie znam cię, nie oceniam, ale to zdanie słyszę wyłącznie od ludzi z
    > przerostem ego.

    Może i przerosło. Mam nadzieję że tylko to ;-)
    Ja po prostu po kilkunastu latach pracy często za marne pieniądze (dla
    idei, nauki) doszedłem do momentu kiedy już coś umiem i to ja wybieram
    sobie robotę.
    Takie czasy że bycie asertywnym popłaca. Z tego są konkretne pieniądze.

    Zachęcam "finasistów" do rozejrzenia się trochę dookoła. Czasy się
    zmieniły. Teraz za doświadczenie i sumienność się płaci.
    Są jeszcze inne możliwości. Wyjdźcie z tego kasyna :-)

  • 48. Data: 2012-06-06 10:20:51
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Skoro nawet dezinfolinia twierdzi=B3a dzi=B6, =BFe nie ma takiej opcji...=

    Zbynek, moze przed wykonaniem takiego telefonu nastepny raz sie chwile
    zastanowisz... Usiadziesz sobie cichutkow kaciku i pomyslisz, dopsze?

    W.

  • 49. Data: 2012-06-06 10:22:32
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > zmieniły. Teraz za doświadczenie i sumienność się płaci.
    > Są jeszcze inne możliwości. Wyjdźcie z tego kasyna :-)

    Ale właściwie to coś się tak przyczepił jak komornik do szafy? Ostatni
    akapit dokładnie opisuje jak działam. Za doświadczenie zdobyte w kontaktach
    z bankami i sumienne wykonanie pewnej "pracy" otrzymujesz wynagrodzenie.
    Możliwości zawsze są "inne", nie lepsze, nie gorsze, ale inne. No to osochoci?

  • 50. Data: 2012-06-06 11:11:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    t...@W...gazeta.pl napisał(a) :

    > Zbynek, moze przed wykonaniem takiego telefonu nastepny raz sie chwile
    > zastanowisz... Usiadziesz sobie cichutkow kaciku i pomyslisz, dopsze?

    Już wiem, że zrobiłem źle.
    Ale operowanie ogólnikami w stylu "Błogosławieni, którzy nie
    widzieli, a uwierzyli" jest normalne na grupach. Może jednocześnie
    oznaczać to, że ktoś ma poczucie humoru i sugeruje żebym lepiej
    poszukał. Nie za każdym razem w odpowiedzi otrzymuje się konkrety.
    Często nie związane z tematem luźne przemyślenia :-) Dodatkowo pewne
    regulaminy są w innych miejscach niż wskazywałaby logika. Trudno -
    tym razem poszło tak.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]