  • 51. Data: 2012-06-06 11:30:20
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ju=BF wiem, =BFe zrobi=B3em =BCle.
    > Ale operowanie og=F3lnikami w stylu "B=B3ogos=B3awieni, kt=F3rzy nie
    > widzieli, a uwierzyli" jest normalne na grupach. Mo=BFe jednocze=B6nie
    > oznacza=E6 to, =BFe kto=B6 ma poczucie humoru i sugeruje =BFebym lepiej
    > poszuka=B3. Nie za ka=BFdym razem w odpowiedzi otrzymuje si=EA konkrety.

    Ale wtedy mozna zawsze rozpoznac bojem w jednym miesiacu... kosztuje to nic
    albo niewiele!

    W.

  • 52. Data: 2012-06-06 11:45:57
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-06 11:11, Zbynek Ltd. pisze:

    > Już wiem, że zrobiłem źle.
    > Ale operowanie ogólnikami w stylu "Błogosławieni, którzy nie
    > widzieli, a uwierzyli" jest normalne na grupach. Może jednocześnie
    > oznaczać to, że ktoś ma poczucie humoru i sugeruje żebym lepiej
    > poszukał. Nie za każdym razem w odpowiedzi otrzymuje się konkrety.
    > Często nie związane z tematem luźne przemyślenia :-) Dodatkowo pewne
    > regulaminy są w innych miejscach niż wskazywałaby logika. Trudno -
    > tym razem poszło tak.

    o ekstra wiśniach z mille jest już prawie w każdym z wątków, i to nie
    tylko dotyczących millennium, temat przewija się od ładnych paru
    miesięcy i był już dokładnie opisany. Parę minut poszukać i wszystko
    jasne jest. Zresztą nie wiadomo, czy wpisy na grupie nie są monitorowane
    przez pracowników banku, widziałem już tu wpisy z bgż optima czy też
    bzwbk. Żeby nie było tak jak z mtransferem, żarło, żarło i zżarło ;-(((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 53. Data: 2012-06-06 11:47:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 08:22:32 +0000 (UTC), TrzyLinie napisał(a):

    > Możliwości zawsze są "inne", nie lepsze, nie gorsze, ale inne. No to osochoci?

    Jak sam potwierdził, o przerost ego ;)

    AK

  • 54. Data: 2012-06-06 12:20:50
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 10:22, TrzyLinie pisze:
    > Ale właściwie to coś się tak przyczepił jak komornik do szafy? Ostatni
    > akapit dokładnie opisuje jak działam. Za doświadczenie zdobyte w kontaktach
    > z bankami i sumienne wykonanie pewnej "pracy" otrzymujesz wynagrodzenie.
    > Możliwości zawsze są "inne", nie lepsze, nie gorsze, ale inne. No to osochoci?

    Dziwię się że się oburzasz. Przecież spekulantem nie nazwałem. :-)
    A tak w sumie oprócz zarabiania dobrze by było jeszcze coś
    tworzyć-produkować. Wiem... To ostatnio nie trendy jest :-) Od tego są
    malutkie chińskie rączki.

  • 55. Data: 2012-06-06 12:45:29
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 5 Cze, 18:11, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "ls" 5...@6...googl
    egroups.com...
    > : Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.
    >
    > (; A p niej co? Zorganizujemy marsze protestacyjne przeciwko brutalnemu
    traktowaniu? ;)

    > Albo inaczej -- sk d ta wie , e do grudnia?

    Nie pamietam teraz, gdzie to znalazlem.
    Bylo to przy okazji rozgryzania ew. prowizji za keszbek, wiec moze w
    TOiP?
    Do grudnia za darmo, potem bodajze 50gr, ale nie dam sobie glowy
    uciac.
    Tak, czy siak, dalej bedzie sie oplacalo, chyba ze Portugalczykom
    zabraknie kaski ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 56. Data: 2012-06-06 13:18:00
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

    > ?
    > >
    > Dziwię się że się oburzasz. Przecież spekulantem nie nazwałem. :-)

    Możesz mnie nazywać jak chcesz - mam to w nosie.

    > A tak w sumie oprócz zarabiania dobrze by było jeszcze coś
    > tworzyć-produkować. Wiem... To ostatnio nie trendy jest :-) Od tego są
    > malutkie chińskie rączki.

    Tak, zgadzam się. Jednak nie wiesz, czy ktokolwiek z "finansistów"
    przypadkiem czegoś nie produkuje lub czegoś nie tworzy.

  • 57. Data: 2012-06-06 13:32:11
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-06 12:45, ls pisze:

> [...]
    > uciac.
    > Tak, czy siak, dalej bedzie sie oplacalo, chyba ze Portugalczykom

    w TOiP jest opłata za cashback, wcześniej promocja była do końca 2011
    roku, przedłużyli ją do końca 2012, a potem pewnie przedłużą znowu ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 58. Data: 2012-06-06 14:29:49
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Tak w ogóle, to nie mam nic przeciwko późnym rozliczeniom. Co tam 3 dni
    > ("4" dni), chętnie widziałbym tu np. rok albo 5 lat. Zwłaszcza większe
    > zakupy.

    E tam rok, ale te 5 lat... o to by było miło. :-)
    Przedawnienie. :-)

    --
    MiCHA

  • 59. Data: 2012-06-06 15:44:35
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 13:18, TrzyLinie pisze:

    > Tak, zgadzam się. Jednak nie wiesz, czy ktokolwiek z "finansistów"
    > przypadkiem czegoś nie produkuje lub czegoś nie tworzy.

    Przepraszam że śmiałem urazić dumę "finansistów"
    Wszak oni są ostoją naszego pkb i trzeba się cieszyć że nie dopuścili do
    większych zawirowań na rykach. Oni oczywiście tworzą papiery
    wartościowe, akcje, obligacje, fundusze. Tylko niewierni dostrzegają
    alienację tego matrixa z rzeczywistości. Kara spotka ich dotkliwa z ręki
    wielkiego bankiera za sprawą drobnych druczków na końcu umowy. ;-)

  • 60. Data: 2012-06-06 18:16:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jqmucc$p04$...@i...gazeta.pl

    : Nie chce mi się szukać na www. Bo link
    : C:\dokumenty\bank mille\*.*
    : chyba Cię nie zadowoli ;-)

    Chyba nie zadowoli, choć możesz postawić
    gdzieś na swej stronie i dać mi do niej link.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'