  • 1. Data: 2007-09-24 20:07:05
    Temat: Mbank ujawnienie danych. SKANDAL !!!
    Od: Mariusz <3...@w...pl>

    Witam!
    Posiadam dwa rachunki w Mbanku prywatne i firmowe. Dziś żona robiła
    kilka przelewów z firmowego i przy którymś z kolei zobaczyłem że zamiast
    danych adresowych firmy wklejone zostały moje prywatne dane adresowe.
    Płace różne rzeczy z firmowego rachunku i nie specjalnie jestem
    zadowolony aby widniały moje prywatne dane na rachunku firmy tym
    bardziej że firma nie należy do mnie tylko do żony i mamy różny adres
    zamieszkania. Sprawa ma miejsce od przerwy sobotnio-niedzielnej
    Problem na infolini znany i powiedzieli że pracują nad tym. Mniejsza już
    o moje dane ale jak sprawa wygląda jak ktoś wykonuje przelew dla
    instytucji a tam są zupełnie inne dane klienta oprócz prawidłowej nazwy?

    Sprawdźcie to na swoich rachunkach bo to chyba skomplikuje parę rzeczy
    co poniektórym.

  • 2. Data: 2007-09-24 20:39:09
    Temat: Re: Mbank ujawnienie danych. SKANDAL !!!
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <3...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moje dane ale jak sprawa wygląda jak ktoś wykonuje przelew dla instytucji
    > a tam są zupełnie inne dane klienta oprócz prawidłowej nazwy?

    Ustaw sobie jako adres korespondencyjny (przez mLinie) adres firmowy - będą
    poprawne dane firmy w przelewach.
    Nowy stem bierze właśnie adres korespondencyjny jako domyślny.
    To do czasu zanim naprawią...

    SIM

  • 3. Data: 2007-09-24 21:58:57
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    mBank ...

  • 4. Data: 2007-09-24 22:53:23
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Mon, 24 Sep 2007 22:07:05 +0200
    Mariusz <3...@w...pl> wrote:

    > Mniejsza
    > już o moje dane ale jak sprawa wygląda jak ktoś wykonuje przelew dla
    > instytucji a tam są zupełnie inne dane klienta oprócz prawidłowej
    > nazwy?

    Nieistotne, bo brany pod uwagę jest tylko nr konta - wyjątkiem chyba są
    tutaj przelewy do US i ZUS, ale nie znam się więc niech się ktoś
    obeznany wypowie.

    Xenocide

  • 5. Data: 2007-09-25 04:36:23
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    XYZ napisał(a) w wiadomości: <46f82062$1@news.home.net.pl>...

    >Nowy stem bierze właśnie adres korespondencyjny jako domyślny.

    To by mi odpowiadało. A najlepiej, żeby klient decydował czy
    adres dokleja się do przelewów wychodzących, czy nie.
    Tylko, że o takiej zmianie powinni poinformować klientów.

    >To do czasu zanim naprawią...

    A już chciałem...

    Arek

  • 6. Data: 2007-09-25 07:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@h...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nieistotne, bo brany pod uwagę jest tylko nr konta - wyjątkiem chyba są
    > tutaj przelewy do US i ZUS, ale nie znam się więc niech się ktoś
    > obeznany wypowie.

    ale tu nie chodzi o to czy przelew dojdzie, a o to, kto pozna inny adres
    niz ten, który powinien byc pokazany.

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

  • 7. Data: 2007-09-25 16:41:48
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

> [...]
    > już o moje dane ale jak sprawa wygląda jak ktoś wykonuje przelew dla
    > instytucji a tam są zupełnie inne dane klienta oprócz prawidłowej

    Jezus Maria skandal!!! napisz do faktu i czy z żoną śpicie też w
    oddzielnych łóżkach?

  • 8. Data: 2007-09-25 17:09:26
    Od: Mariusz <3...@w...pl>

    wologf pisze:
    > Użytkownik "Mariusz" <3...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jezus Maria skandal!!! napisz do faktu i czy z żoną śpicie też w
    > oddzielnych łóżkach?
    Nie powinno Cię obchodzić z jakich powodów mam inny adres zameldowania.
    Nie o to chodzi. Wpłacaliśmy kwotę wadium do przetargu, nie wiem czy
    prowadzisz firmę, czy brałeś kiedyś udział w przetargu. Dziś nasza
    oferta została odrzucona z powodu "niezgodność danych adresowych
    oferenta na rachunku z danymi w ofercie przetargowej. Wpłata wadium
    zostanie zwrócona do 14 dni roboczych na rachunek podany w ofercie
    przetargowej".
    Podczas przetargu każdy szuka haka na jakiej podstawie odzucic ofertę
    konkurencji itd. Prawdopodobnie przeszedł mi kolo nosa niezły zarobek i
    dlatego w...ia mnie takie coś gdzie wdraża się niesprawdzoną poprawkę i
    testuje na klientach.

    Mariusz

  • 9. Data: 2007-09-25 18:52:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mariusz <3...@w...pl> writes:

> [...]
    > przetargu. Dziś nasza oferta została odrzucona z powodu "niezgodność
    > danych adresowych oferenta na rachunku z danymi w ofercie

    A w ogole mozna odrzucic oferte na takiej podstawie? O jaki rachunek
    chodzi w ogole? KC nie przewiduje mozliwosci odrzucenia zaplaty tylko
    z takiego powodu, ze placi ktos inny.
    Oprotestowalbym, z tym ze oczywiscie przy niewlasciwych ukladach
    to nie ma sensu w ogole skladac oferty.

    > Podczas przetargu każdy szuka haka na jakiej podstawie odzucic ofertę
    > konkurencji itd.

    Tyle ze decyduje zamawiajacy, a nie konkurent. Ale budzetowe przetargi
    to patologia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2007-09-25 19:13:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 20:52, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
> [...]
    >
    > A w ogole mozna odrzucic oferte na takiej podstawie? O jaki rachunek
    > chodzi w ogole? KC nie przewiduje mozliwosci odrzucenia zaplaty tylko

    W SIWZ z reguly pisze, ze przedstawia sie dowod wniesienia wadium
    przez uczestnika przetargu - raczej jednoznaczne.

    > Oprotestowalbym, z tym ze oczywiscie przy niewlasciwych ukladach
    > to nie ma sensu w ogole skladac oferty.

    Totez przetarg oprotestowaliby inni obecni na otwarciu ofert, w
    momencie, gdy wyplynela sprawa niejasnosci z wadium.