  • 1. Data: 2007-09-24 10:37:55
    Temat: [PKO BP] Ksiązeczka mieszkaniowa - terminy
    Od: ThorR <t...@g...com>

    Mam dwa pytania odnośnie starej sprzed (1989) Książeczki
    mieszkaniowej:
    1. Oddalem książeczkę mieszkaniowa do podliczenia 24.08.2007 do
    dzisiaj (24.09.2007) PKO tego nie wykonalo. Czy obowiązują ich jakieś
    terminy?
    2. Jaki mają termin na likwidację ksiązeczki i przelanie mi pieniędzy?

    W regulaminie nowej ksiązeczki jest
    "§ 26.

    1. PKO BP SA zobowiązuje się do przeprowadzenia rozliczeń
    pieniężnych wynikających z dyspozycji właściciela
    książeczki w terminie 3 dni roboczych.

    2.W przypadku przekroczenia terminu realizacji dyspozycji, o którym
    mowa w § 26 ust. 1, PKO BP SA zobowiązuje się do zapłacenia
    odszkodowania w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych
    za każdy dzień opóźnienia według obowiązującej stopy oprocentowania
    dla wkładów na książeczkach oszczędnościowych płatnych na żądanie od
    kwoty objętej dyspozycją."

    Nie wiem jak jest w starej bo jak pisalem wczesniej lezy w PKO.

  • 2. Data: 2007-09-24 18:52:58
    Temat: Re: [PKO BP] Ksiązeczka mieszkaniowa - terminy
    Od: GoldFinger <g...@u...gazeta.pl>

    ThorR napisał(a):
> [...]
    > 1. Oddalem książeczkę mieszkaniowa do podliczenia 24.08.2007 do
    > dzisiaj (24.09.2007) PKO tego nie wykonalo. Czy obowiązują ich jakieś

    W moim przypadku: w momencie złożenia książeczki do wyceny otrzymałem
    termin, kiedy wycena zostanie wykonana. Dla Rzeszowa było to około 3
    tygodnie.

    > 2. Jaki mają termin na likwidację ksiązeczki i przelanie mi pieniędzy?

    Na podstawie pierwszego z brzegu artykułu z gazety prawnej: "Zazwyczaj
    odbywa się to w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku". I znowu w moim
    przypadku było to 3-4 tygodnie.

    --
    Jest Lezajsk, jest dobrze. Byl Lezajsk, jest mi niedobrze.