    From: Mariusz <3...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mbank ujawnienie danych. SKANDAL !!!
    Date: Mon, 24 Sep 2007 22:07:05 +0200

    Witam!
    Posiadam dwa rachunki w Mbanku prywatne i firmowe. Dziś żona robiła
    kilka przelewów z firmowego i przy którymś z kolei zobaczyłem że zamiast
    danych adresowych firmy wklejone zostały moje prywatne dane adresowe.
    Płace różne rzeczy z firmowego rachunku i nie specjalnie jestem
    zadowolony aby widniały moje prywatne dane na rachunku firmy tym
    bardziej że firma nie należy do mnie tylko do żony i mamy różny adres
    zamieszkania. Sprawa ma miejsce od przerwy sobotnio-niedzielnej
    Problem na infolini znany i powiedzieli że pracują nad tym. Mniejsza już
    o moje dane ale jak sprawa wygląda jak ktoś wykonuje przelew dla
    instytucji a tam są zupełnie inne dane klienta oprócz prawidłowej nazwy?

    Sprawdźcie to na swoich rachunkach bo to chyba skomplikuje parę rzeczy
    co poniektórym.