  • 1. Data: 2007-09-24 15:01:12
    Temat: Ostatnie pytanie - moze ktos pomoze...
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    > I jeszcze glupie pytanie: do konto w euro jest podpieta karta MC, do
    > normalnego mam wybor - MC lub VISA - co powinienem wybrac, czy to bez
    > znaczenia ?

    prosze o pomoc - w tej chwili dysponuja karta visa wydana przez pko bp,
    jezeli to ma jakies znaczenie i citi kk (roznorodnosc wystawcow etc., nie
    wiem)

    jutro bede na wyjezdzie, wiec to jest dobry czas na zalozenie konta ;]

    ps. czy jakas madra glowa udowodni mi, ze bardziej sie oplaca miec konto
    walutowe i w pln w bz wbk i dopiero stamtad robic przelew do pko bp w pln,
    czy po prostu miec konto w pln w wpko bp i liczyc sie przewalutowaniem przy
    przelewie z zagranicy, kwota powiedzmy 1000 euro - oplaty w zagranicznym
    banku pomijamy

    konta walutowego w pko bp nie chce - brak podgladu, karty i wymagane saldo
    100 euro na koncie - nie chce takich warunkow

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-09-24 15:56:16
    Temat: Re: Ostatnie pytanie - moze ktos pomoze...
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > P.
    > radomiak[MALPA]o2.pl

    Wyobraź sobie sytuację że każdy pytający na grupie dawałby taki temat: "może
    ktoś pomoże" "potrzebuję pomocy" "mam pytanie" etc ;]

    pozdro
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 3. Data: 2007-09-24 16:32:44
    Temat: visa czy mc/przewalutowanie czy konto walutowe
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wyobraź sobie sytuację że każdy pytający na grupie dawałby taki temat:
    > "może ktoś pomoże" "potrzebuję pomocy" "mam pytanie" etc ;]

    Tak, zj%%$%$ sprawe - przepraszam, faktycznie tytul jest beznadziejny. To
    mialo byc podpiete do innego watka, potem zrobilem jako nowy i zle wyszlo,
    jak zmienilem tytul posta. Sorry raz jeszcze.

    Czy jednak mimo tego bledu ktos zna odpowiedz i chce jej udzielic ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl