  • 1. Data: 2007-09-24 09:47:59
    Temat: Re: kk eurobank kilka pytan
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 11:41, "ix" <b...@b...pl> wrote:
    > Witam zastanawiam sie nad KK eurobanku niby wszystko wiem od nich :)
    > ale chcialbym sie dowiedziec jak to wyglada w praktyce i mam pare pytan
    > -czy karta KK visa clasic da sie placic w internecie

    Nie- przynajmniej oni tego nie deklaruja - karta jest plaska.

    > szczegolnie w zagranicznych sklepach internetowych euro, dolar i jak z
    > przelicznikami
    > -czy karta posiada pelny podglad online ?

    Cos uruchomili - ale nie sprawdzalem - pisza, ze podglad jest z
    opoznieniem - rezygnuje z karty, to nie podpisywalem juz umowy na
    "podgladanie"

    > -czy poza 15zl za karta glowna i 15 zl za karte dodatkowa sa jekies
    > dodatkowe oplaty
    > w stylu jakis % od zadluzenia przymusowe ubezpieczenia itp ?

    Nie zaobserwowalem - do 10 pazdzeirnika bodajze 1-y rok gratis, potem
    2-i 15 zl za przedluzenie.
    Na 3-i rok 15 zl karta+ 15 aktywacja, a 2-i rok tylko 15 zl
    przedluzenie.

  • 2. Data: 2007-09-24 11:18:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 12:44, "ix" <b...@b...pl> wrote:

    > kilku z ich infolini twierdzi ze da sie tym placic w necie ale kilku ze nie
    > :)
    >
    > czy do platnosci internetowych konieczna jest karta wypukla ?
    > karty plaskie tez maja kod cvv2 i skad tamta strona wie ze
    > podany numer jest z plaskiej a nie z wypuklej ?
    > bo chyba bank ustala mozliwosci platnosci dana karta ?

    Mam plaska karte Moneypl, gdzie jednoznacznie jest podane, ze mozna
    placic w necie. Podobnie pisza, ze ma taka funkcjonalnosc Visa
    electron do Inteligo. Natomiast bank zapewne rozroznia swoje karty
    (lepiej lub gorzej) i w zaleznosci od ich rodzaju autoryzuje
    transakcje roznego typu - stad zapewne sytuacje, ze zostaja
    autoryzowane transakcje internetowe, mimo, ze ta funkcjonalnosc nie
    bykla przewidziana.
    W sumie, w regulaminie kart z ich strony, nie znalazlem nic (za
    wyjatkiem slowniczka na wstepie) o transakcjach na odleglosc bez
    uzycia karty - mozliwe, ze gold tez nie "ten tego" ;)

    > i jeszcze jedno czy placac w sklepie karta aut. to pin czy podpis ?

    Placilem RAZ - podpis :)

    Chcialem karte eurobanku ze wzgledu na darmowe KK+ KK dodatkowa dla
    syna. sie im system zapchal i nie udalo sie zaktywowac od maja karty
    dla syna, ani nadeslac nowej, zamowiaonej w jej miejsce - juz
    przestalem reklamowac.
    W miedzyczasie dostalem darmowa na 3 lata w Citi z darmowa dodatkowa
    dla mlodego.
    KK eurobanku nie likwidowalem z ciekawosci - czy sie odezwa z ta
    dodatkowa czy nie.....
    nie odezwali sie, a akurat spodobaly mi sie raty w KK Polbanku - to
    przenosze ta karte tam,.

  • 3. Data: 2007-09-24 11:42:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 13:40, "ix" <b...@b...pl> wrote:
    > glownie potrzebuje tej karty do platnosci w euro za zakup
    > uslug/towarow w euro i musi byc to karta kredytowa,
    > inteligo odpada bo traktuja ja jako "prepaid" tak samo ekarta i inne takie
    > cuda
    > tez mysle nad polbankiem ale oni tez nie wiedza do konca czy ta ich karta KK
    > za 25zl
    > nadaje sie do platnosci internetowych dodatko nie uznaja starego dowodu a na
    > nowy czekam

    Wez Silver Citi w promocji internetowej - obecnie dwa lata masz
    gwarancje, ze darmo, a potem mozesz podziekowac i myslec co dalej

  • 4. Data: 2007-09-24 11:44:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 13:42, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]

    Zobacz tez ta KK
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38391

  • 5. Data: 2007-09-24 11:47:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 13:44, "ix" <b...@b...pl> wrote:

    > a dostep przez neta do niej jest da sie zobaczyc co sie tam dzieje na niej ?

    Blokad nie widac - przeszukaj grupe - podobnie ponizek proponowana
    pomaranczowa ING - tez tak sobie przez net, ale cos tam jest.

    Mozesz tez sprawdzic KK Moneypl

  • 6. Data: 2007-09-24 11:56:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 13:53, "ix" <b...@b...pl> wrote:

    > nie ma tam oplaty % od zadluzenia na karcie ?
    > jest w pelni darmowa ?

    Pierwszy rok darmo - potem 5 zl miesiecznie, jesli nie zrobi sie 5-u
    zakupow (w tym internetowe) w poprzednim miesiacu.

    Pogooglaj :)
    Nie rubmy chatu z grupy :)))

    Sprawdz tez masterkardOnet w Lukasie - wlasciciele zapewniali, ze jest
    OK przy transakcjach internetowwych.