  • 11. Data: 2002-01-24 09:49:57
    Temat: Re: MUSISZ założyć KONTO w Inteligo-tego nie bylo w Polsce !!!
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020123105029.U30144@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Ma pl.test, niech sobie tam krzyczy.

    Wlaczyl sobie kolega dzis feature 'zero tolerancji' ?

    > To nie AOL.

    To ja tez sobie wlacze: 'spadaj na bambus ze swoimi "dobrymi" radami'

    Nie pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-01-24 09:58:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "WaSyL" <w...@c...pl> wrote in message

    > To ja tez sobie wlacze: 'spadaj na bambus ze swoimi "dobrymi" radami'

    Hehe - tolerancja - fajne slowo. I kto ma kogo tolerowac? Ty jego czy on
    Ciebie? :-))))

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-01-25 10:51:54
    Od: <e...@p...com>

    > przyjmuja
    >

    > zawsze była :))) rotacja :)
    >
    > a co tam na puławskiej :)

    wzsystko ok ale ja tam już nie pracuje Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-01-25 15:59:51
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    > wzsystko ok ale ja tam już nie pracuje Pozdrawiam

    ja tez nie ;)))