  • 1. Data: 2002-01-23 08:51:14
    Temat: Vip w Pekao (długie)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Po ostatnim zniechęceniu mnie do wykonywania operacji bardziej skomplikowanych
    niż wpłata i wypłata pieniędzy w mojej filii.
    I po prawie skutecznym zniechęceniu mnie do MC Shell przez kierowniczkę filii
    (zniechęcenie polegało na wypełnieniu tony papierów i błędnym wyliczeniu
    zdolności kredytowej), udałem się wreszcie do oddziału głównego w Gdyni i z
    duszą na ramieniu stanąłem w kolejce do obsługi Vipów upewnić się co do mojej
    osoby (ewentualnie zrezygnować z E-Vip- o ile nie spełniałbym warunków ;-).
    Przyszedłem nieproszony tzn. nie umawiałem się na godzinę :-) (co okazalo się
    standartem ? :-)
    Wrażenia.
    1. Wchodzę do boxu głównego i siedzi tam koordynatorka mieszając w papierach
    razem z innym doradcą stoję sobie, stoję nad biurkiem. Skończywszy mieszać w
    papierach koordynator zignorowawszy mnie zawołał klienta czekającego w kolejce
    dłużej (niby w porządku) i zaczyna obsługiwać. No to ja grzecznie mówię, że nie
    byłem umówiony i pytam, czy mnie przyjmie (tak się odezwałem, bo głupio mi było
    stać jak kołek nad klientem).
    No to koordynatorka na to, żebym poczekał i sobie usiadł. No to sobie usiadłem.
    2.Boksy ładne- szyby mleczne, drzwi też (tak, ze nie widać nic wewnątrz), tylko
    tak sobie siedzę i widzę przez otwarte na oścież drzwi jak dysponent robi kupę
    zleceń jakiejś klientce. Całe szczęście, że nie rozmawiali głośno ;-)
    3.Starszy człowiek, którego poprosiła koordynatorka lubił sobie porozmawiać i
    przez piętnaście minut jakie rozmawiali razem, padło kilka razy słowo lokaty
    negocjowalne, załozymy itp. Wszystko to słyszeli równiez pozostali klienci
    stojący mu prawie na plecach. Niezbyt miłe odczucie.
    4. Po piętnastu minutach poprosiła mnie koordynatorka.
    Wyłuszczyłem mój problem (po prostu chciałem tą cholerną kartę Shell z
    odpowiednim limitem :-), pani szybko i sprawnie obliczyła, że stać mnie
    (huraa!), wypełniłem wniosek i TYLKO wniosek (sic!), załatwiłem kilka
    drugorzędnych spraw i pożegnałem się.
    Podsumowując (moje spostrzeżenia- zastrzegam, że byłem tam pierwszy raz ):
    -miotanie sie doradców (do potwierdzenia potrzebny podpis dwojga )- jeden co
    chwila podchodził do drugiego i na odwrót.
    - vipy, są niezdyscyplinowane i przychodzą nie umówione ;-), przez co tworzy się
    kolejka, a obsługuje ich wtedy ten kto jest wolny (najczęściej koordynator, więc
    praktycznie na korytarzu)
    - ilość boksów mnie przeraziła na początku (po obu stronach schodów), ale gdy
    zorientowałem się, że one tylko są, bo doradców ok. godz. 17 ( a więc gdy grube
    ryby w zasadzie dopiero mogłyby opuscić pracę),jest dwóch to stwierdziłem, że
    ktoś to źle zaplanował czyli normalka.
    - tele vip- usługa która polega na wybraniu sobie doradcy i zalatwianiu
    wszelkich formalności przez niego i przez telefon to bardzo dobre rozwiązanie
    (wreszcie nie będę biegał do banku, żeby zapłacić zus), tyle że jednorazowo
    trzeba zapłacić 15 zł (na znaczki skarbowe).
    -doradczyni z którym rozmawiałem okazała się osobą zorientowaną i konkretną,
    więc szczerze mogę polecić kontakty z tymi osobami (aczkolwiek sprawy jakie
    załatwiałem były proste).

    Z placu boju doniósł
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-01-23 12:47:51
    Temat: Re: Vip w Pekao (długie)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > (zniechęcenie polegało na wypełnieniu tony papierów i błędnym wyliczeniu

    Korekta- tona papierów do wypełnienia jednak- czy to nie wspaniałe- doradcy też
    nie wiedzą, co trzeba wypełnić przy składaniu wniosku :-((
    Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-23 12:58:40
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

> [...]

    też
    nie wiedzą, co trzeba wypełnić przy składaniu wniosku :-((

    Radze szybko zmienic bank... Sam mialem takie konto i wlasciwie ciesze sie
    ze przestali wreszcie dreczyc mnie wyciagami 3 miesiace po zamknieciu konta.
    Korzysci z E-VIP sa marne - karty z prowizja do konta, Maestro - ze
    smiesznym limitem wypl. z bankomatu i brak dostepu do konta przez net. Nie
    moza miec E-WWW VIP. Jedyny dobry produkt to VC (zlotowa i walutowa) z
    oddzielnym kontem, a do tego nie trzeba miec tam konta. Aha kobieta w banku
    pytala dlaczego likwiduje konto ? Bo nawet zamkniecie konta trwa godzine.
    Witek

  • 4. Data: 2002-01-24 14:08:15
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    E-WWW VIP istnieje.
    Pzdr
    Greg

  • 5. Data: 2002-01-24 14:28:08
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > E-WWW VIP istnieje.

    Szczegóły ? (chodzi o zwykłe konto- nie firmowe).
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-01-24 15:49:17
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

    > E-WWW VIP istnieje.

    Chyba wirtualnie, pojawia sie i znika. Dzwonilem na infolinie i istnialo, u
    opiekunki VIP w oddziale nie istnialo. A po zlozeniu wniosku (w oddziale
    Lodzkim) przez net otrzymalem odpowiedz, ze E-WWW VIP nie ma. Chyba ze bede
    mial dwa konta rownoczesnie - E-VIP i E-WWW.

    A co masz takie ? Nie upieram sie ze nie ma.

    Nie mniej jednak i tak nie polecam tego banku. To jest najlepszy przyklad,
    sami nie wiedza co oferuja a co nie.
    Pozdrawiam
    Witold Debicki

  • 7. Data: 2002-01-24 16:41:32
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    YuGin wrote:

    > A co masz takie ? Nie upieram sie ze nie ma.

    Miałem do 10.01 kiedy to szczęśliwie je zamknąłem:-)

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-01-24 17:20:15
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

    > Miałem do 10.01 kiedy to szczęśliwie je zamknąłem:-)

    Dobre slowo - szczesliwie. U nich to nie takie latwe. Drecza jeszcze przez
    dlugi czas wyciagami... Do mnie wezwania oczywiscie o jakies grosze
    przychodzily jeszcze po 2 latach od zamkniecia rachunku. Najlepsze bylo to
    ze naliczyli jakies oplaty za czas kiedy nie mialem juz rachunku. W koncu
    jednak odpuscili...ufff.
    Przy nich "Wasze" znienawidzone Citi to nic... choc nie wiem dlaczego ? -
    szczegolnie w wersji Gold, czy nawet normalne z nowa taryfa oplat z
    1.12.2001.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-01-24 21:42:56
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    Rzeczywiście na ten temat nigdzie nie ma informacji, ale klienci posiadający
    konta WWW z wysokimi wpływami zostali poinformowani o przekształceniu kont w
    WWW VIP. Opłaty są jak za zwykłe konta WWW, natomiast IKM jest VIP-owska
    (żółta).

  • 10. Data: 2002-01-24 22:50:17
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > WWW VIP. Opłaty są jak za zwykłe konta WWW, natomiast IKM jest VIP-owska

    czyli wracamy do punktu wyjscia, pracownicy nie znaja oferty swego banku...