  • 1. Data: 2002-01-23 09:01:13
    Temat: BSK- karta maestro przedpłacona
    Od: "Maluch" <m...@p...onet.pl>

    Byłem wczoraj w oddziale BSK w Poznaniu i są już ulotki na temat karty maestro
    przedpłaconej.

    Więcej na: http://www.ing.pl/u235/navi/54632
    ale tam nie ma najważniejszych rzeczy:
    1.Opłata za kartę 5 PLZ;
    2. Załadowanie karty: pierwsze - bez opłat,
    kolejne - 5 PLZ;
    3. Zastrzeżenie karty - bez opłat;
    4. Wypłata gotówki w bankomatach BSK i transakcje handlowe - bez opłat;
    5. Wypłata w bankomatach i kasach innych banków krajowych - 5 PLZ;
    6. Rozładowanie karty w trakcie i po utracie ważności karty (wypłata gotówki w kasie
    BSK) - 5 PLZ.

    Czyli w sumie za 10 PLZ (pkt.1 + pkt. 6) można komuś zrobić fajny prezent.

    Pozdrowienia,

    maluszek

  • 2. Data: 2002-01-23 09:44:02
    Temat: Re: BSK- karta maestro przedpłacona
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A ile się czeka na wydanie ?
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-23 09:56:17
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Maluch" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > BSK) - 5 PLZ.
    >

    > Czyli w sumie za 10 PLZ (pkt.1 + pkt. 6) można komuś zrobić fajny prezent.

    Nie jest prosciej w prezencie dac gotowke, a dla kogos kto koniecznie
    potrzebuje karty sa chyba lepsze rozwiazania.

  • 4. Data: 2002-01-23 10:51:19
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Wydaje się, że jest to świetny pomysł na regulowanie niektórych transkacji
    zagranicznych - jeżeli możesz dogadać się z kimś załóżmy w Niemczech:
    1. Zdobywasz kartę,
    2. Przesyłasz ją do kontrachenta.
    3. Ładujesz ją kiedy karta jest już na miejscu,
    4. Przekazaujesz PIN i prosisz o skorzystanie z niej w bankomacie.

    Niedogodności to:
    wszelkie prowizje i opłaty: za wydanie, za transakcję w bankomacie,
    problem z płatnościami typu 23,45 EUR - bankomat jak wiadomo wydaje "okrągłe
    kwoty",
    trzeba mieć choćby minimalne zaufanie do osoby po drugiej stronie.

    Co wy na to?

  • 5. Data: 2002-01-23 10:57:14
    Od: <b...@p...onet.pl>

    ...czywiście jeżeli ta karta nadaje się do transakcji zagranicznych...

  • 6. Data: 2002-01-23 11:05:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...czywiście jeżeli ta karta nadaje się do transakcji zagranicznych...

    AFAIR ta karta jest domestic. Czyli moze byc uzywana wylacznie w Polsce.
    BTW gdzie ta zapowiadana kilka m-cy temu mozliwosc ladowania karty przez
    Internet?

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 7. Data: 2002-01-23 12:28:26
    Od: <b...@p...onet.pl>

    ... w takim razie rzeczywiście nie wiem po co miałbym ją mieć.

  • 8. Data: 2002-01-24 06:33:19
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > A ile się czeka na wydanie ?

    Wydają "od ręki". Konieczna wizyta w Oddziale.

    Piotrek

  • 9. Data: 2002-01-24 09:37:01
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > AFAIR ta karta jest domestic. Czyli moze byc uzywana wylacznie w Polsce.
    > BTW gdzie ta zapowiadana kilka m-cy temu mozliwosc ladowania karty przez
    > Internet?

    Dziwi mnie Wasze malkontenctwo. Z pewnością nie wiecie, do czego może służyć
    ta karta.

    Zakładasz sobie kontro w mbanku (lub Inteligo) i otrzymujesz VE. Następnie
    idziesz do ING BSK i bierzesz za 5 pln kartę Maestro. W portfelu masz dwie karty
    dwóch różnych sieci (z jedną możesz mieć problemy w sklepie). Możesz również
    bezprowizyjnie wypłacać z bankomatów Euronet oraz ING BSK. Obydwie karty
    zasilasz przelewami z zewnątrz, a dodatkowo możesz w kazdej chwili przelać kasę
    z mbanku do ING BSK. Nie polecam trzymać dużej kwoty na Maestro, ponieważ nie
    dopisują odsetek. Ale za to nie oddajesz belkowego :)

    Ktoś na grupie bardzo rozpaczał, że nie może szybko podjąć dużej kwoty z
    mbanku - teraz już może. Przelewasz do ING BSK i idziesz do oddziału z kartą.
    Tam bezprowizyjnie wypłacają Ci dowolną kwotę (do wysokości salda).

    Polecam wszystkim, którzy mają blisko oddział lub/i bankomat ING BSK.

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-01-24 09:48:56
    Od: <b...@p...onet.pl>

    W ten sposób to można wytłumaczyć wszystko!
    Przecież ktoś już w tym wątku napisał, że kolejne zasilenie karty to kolejne 5
    złotych.
    Skoro pieniądzę nie są oprocentowane, to równie dobrze mógłbym mieć gotówkę w
    domu lub część z nich w portfelu, który jak dotąd nigdy nie robił problemów z
    autoryzacją...
    Naprawdę marnym pocieszeniem jest fakt, że fiskus również nie zarobi.
    Pzdr,
    Krzysztof