  • 1. Data: 2002-01-23 09:10:39
    Temat: Nowy wzór maestro w Pekao ?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Wczoraj dostałem taką informację.
    Czy ktoś wie coś na ten temat ?
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-01-23 09:32:21
    Temat: Re: Nowy wzór maestro w Pekao ?
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Wczoraj dostałem taką informację.
    > Czy ktoś wie coś na ten temat ?
    > Grzegorz

    Ale brzydka...

    http://www.pekao.com.pl/news2.xml?/lang=PL/kind=1/id
    =462/701365-558842-25934

    Rafał

  • 3. Data: 2002-01-23 09:40:22
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale brzydka...

    O rany faktycznie- muszę jeszcze raz przetrzeć oczy.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-01-23 10:25:13
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    pewnie slabo placa grafikom w Pekao i ci sie w koncu zemscili....na nas

  • 5. Data: 2002-01-23 10:47:09
    Od: "Libido" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > O rany faktycznie- muszę jeszcze raz przetrzeć oczy.

    W porownaniu z poprzednia jest pewien postep, he he

    LIBIDO

  • 6. Data: 2002-01-23 11:06:20
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > W porownaniu z poprzednia jest pewien postep, he he
    >
    > LIBIDO

    Nie wydaje mi się. Tamta z morzem i kamieniami jest o wiele ciekawsza.

    Rafał

  • 7. Data: 2002-01-23 11:32:35
    Od: "Libido" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Nie wydaje mi się. Tamta z morzem i kamieniami jest o wiele ciekawsza.

    No tutaj jest caly globus :)
    LIBIDO

  • 8. Data: 2002-01-23 12:23:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Wczoraj dostałem taką informację.
    > Czy ktoś wie coś na ten temat ?

    Bardziej blade ;)

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 9. Data: 2002-01-23 13:06:46
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

    Faktycznie jest nieznaczny postep, ale piekna to ona nie jest. Mogliby
    zmienic limity wyplat z bankomatu a nie tylko grafike, choc moze za 3 lata
    bedzie te 1200zl, po ostatnich 700zl. :((((

  • 10. Data: 2002-01-23 15:18:59
    Od: "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl>

    > O rany faktycznie- muszę jeszcze raz przetrzeć oczy.
    > Grzegorz

    A na tej starej "dziadek" (chyba Pan Maestro) tak pięknie mrużył oczy...

    Pozdr MALko KP