  • 1. Data: 2002-01-23 10:38:54
    Temat: BPH leży?
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Chodzi wam http://www.e-bank.bph.pl/ ?
    Bo u mnie leży - 11.35 . Ciekawe, czy tylko u mnie?

    Jacek

  • 2. Data: 2002-01-23 11:40:32
    Temat: Re: BPH leży?
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Chodzi wam http://www.e-bank.bph.pl/ ?
    > Bo u mnie leży - 11.35 . Ciekawe, czy tylko u mnie?

    chodzi i nawet aktualne saldo podaje (12.30)

  • 3. Data: 2002-01-23 12:04:01
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > chodzi i nawet aktualne saldo podaje (12.30)
    Coś dziwnego się dzieje (u mnie w pracy, a nie w banku). Gdy łączę się bez
    proxy, nie działa ("Nie można wyświetlic strony"), gdy łączę się używając
    proxy - wszystko jest OK. Nie wiecie przypadkiem czym to może być spowodowane?

    Jacek

  • 4. Data: 2002-01-23 12:15:56
    Od: "Chory Portier" <a...@g...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:38c6.000000c5.3c4ea6b1@newsgate.onet.pl...
    [...]
    > Gdy łączę się bez
    > proxy, nie działa ("Nie można wyświetlic strony"), gdy łączę się używając
    > proxy - wszystko jest OK. Nie wiecie przypadkiem czym to może być
    spowodowane?

    Ja mam to samo, tyle że w mBanku. Dlaczego?
    'Ja tam nie wim, Panie' ;)))

    Ch.P.

  • 5. Data: 2002-01-23 18:05:54
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    > Chodzi wam http://www.e-bank.bph.pl/ ?
    > Bo u mnie leży - 11.35 . Ciekawe, czy tylko u mnie?

    Shift + odśwież i działa.

    --
    radar
    GG2458209