  • 1. Data: 2002-01-23 09:29:15
    Temat: MUSISZ założyć KONTO w Inteligo-tego nie bylo w Polsce !!!
    Od: <e...@p...com>

    JEŚLI JESTEŚ PRACOWNIKIEM CALL CENTER POLAND (FIRMA TA OBSŁUGUJE INFOLINIE)
    MUSISZ ZAŁOZYĆ KONTO W INTELIGO BO JAK NIE TO ...WIADOMO JESLI KTOS CZYTA TO Z
    INTELIGO NIECH LEPIEJ SIE ZAJMIE TĄ SPRAWA BO NIE MAM ZAMIARU PISAC PODANIA
    DLACZEGO NIE CHCE KONTA DO SZEFA CZYTAJ KRETA BO TAK CHCE !!! PS CALL CENTER
    POLAND DALEKIE JEST OD IDEAŁU I INTELIGO TEZ ALE AZ TAK LUDZIE GDZIE MY
    ZYJEMY !!! A SWOJA DROGA JAK SZEF MA PROWIZJĘ OD ZAŁOZONYCH KONT TO WSZYSTKO
    JEST MOZLIWE BO NA URLOP TRZEBA GDZIES JECHAĆ !! POZDRAWIAM WSZYSTKICH CO WY NA
    TO ???

  • 2. Data: 2002-01-23 09:32:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 23, 2002 at 10:29:15AM +0100, e...@p...com wrote:

> [...]
    > JEST MOZLIWE BO NA URLOP TRZEBA GDZIES JECHAĆ !! POZDRAWIAM WSZYSTKICH CO WY NA

    Nie krzycz.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-23 09:34:38
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    1. Skandal.
    2. Wyłącz CapsLock i nie krzycz.

    Rafał

  • 4. Data: 2002-01-23 09:49:32
    Od: "bzyko" <b...@b...prv.pl>

    chlopak sie zirytowal i krzyczy, co wy ludzie , czy nawet jak ktos jest
    zdenerwowany to nie moze sobie pokrzyczec ?
    Wiem jakie sa zasady ale w koncu ten capslock do czegos sluzy ....

    pozdrawiam i zycze milego dnia

    PK

  • 5. Data: 2002-01-23 09:50:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 23, 2002 at 10:49:32AM +0100, bzyko wrote:

    > chlopak sie zirytowal i krzyczy, co wy ludzie , czy nawet jak ktos jest
    > zdenerwowany to nie moze sobie pokrzyczec ?

    Ma pl.test, niech sobie tam krzyczy.

    > Wiem jakie sa zasady ale w koncu ten capslock do czegos sluzy ....

    To nie AOL.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-01-23 10:17:21
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    WSZYSTKO
    > JEST MOZLIWE BO NA URLOP TRZEBA GDZIES JECHAĆ !! POZDRAWIAM WSZYSTKICH CO

    To dobrze, ze Ci nei kaza zakladac konta w raeiffaisenie za 10 zl
    miesiecznie :)
    Ja dzis chetnie przyjme prace , nawet z warunkiem zalozenia konta w dowolnym
    banku w Polsce:)

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-01-23 10:29:24
    Od: <e...@p...com>

    > INFOLINIE)
    > TO Z
    > PODANIA
    > CENTER
    > WSZYSTKO
    > WY NA
    >
    > To dobrze, ze Ci nei kaza zakladac konta w raeiffaisenie za 10 zl
    > miesiecznie :)
    > Ja dzis chetnie przyjme prace , nawet z warunkiem zalozenia konta w dowolnym
    > banku w Polsce:)
    >
    > Wojtek
    >
    > zapraszam do Call Center Poland tutaj jest taka rotacja ze zawsze przyjmuja
    wystarczy zadzwonic Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-01-23 13:51:36
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    > wystarczy zadzwonic Pozdrawiam

    zawsze była :))) rotacja :)

    a co tam na puławskiej :)

  • 9. Data: 2002-01-23 14:57:45
    Od: ErkA <w...@p...onet.pl>

    On 23 Jan 2002 11:29:24 +0100, <e...@p...com> wrote:

    >wystarczy zadzwonic Pozdrawiam

    TNIJ POSTY tu musze huknac
    --
    pozdrawiam rafi.
    Skad sie biora wypadki?

  • 10. Data: 2002-01-23 20:51:35
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a2m061$6ue$1@news.onet.pl...
    > 1. Skandal.
    > 2. Wyłącz CapsLock i nie krzycz.
    >
    > Rafał

    A skad wiadomo ze nie trzymal caly czas Shifta? :>