  • 1. Data: 2002-01-23 09:20:54
    Temat: Overdraft w PEKAO SA (EurokontoWWW)
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    Witam

    Tak nurtuje mnie taka kwestia zwiazana z overdraft'em, czyli mozliwym
    debetem wynoszacym w PEKAO SA 300 PLN.

    1. Zeby otrzymac cos takiego musi byc na koncie na starcie minimum 500zl i
    automatycznie sie ja otrzymuje tak? Jesli natomiast wplywy po jakism
    czasie beda o wiele mniejsze (nowe konto na ktore przelewana jest wyplata z
    zakaldu pracy z zachowaniem jednak konta w Pekao) to czy owy limit
    debetowy zniknie??? Jak to jest? Czy tylko kwestia pierwszych 500zl?

    2. Odsetki za wykorzystnie debetu sa naliczona dobiero po miesiacu (30 dni
    od wykorzystaniu debetu), czy tez od razu automatycznie to dziala?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-23 09:34:43
    Temat: Re: Overdraft w PEKAO SA (EurokontoWWW)
    Od: "blueberry" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna4svnb.tbs.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

> [...]
    > zakaldu pracy z zachowaniem jednak konta w Pekao) to czy owy limit
    > debetowy zniknie??? Jak to jest? Czy tylko kwestia pierwszych 500zl?

    limit nie znika - ja korzystam jedynie z tego overdraftu, kiedy mam
    nadwyżki, to go uzupełniam:)) i tak od dobrych kilku miesięcy

    pozdr

  • 3. Data: 2002-01-23 09:42:12
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > 2. Odsetki za wykorzystnie debetu sa naliczona dobiero po miesiacu (30 dni
    > od wykorzystaniu debetu), czy tez od razu automatycznie to dziala?

    Ztcw, to od momentu wykorzystania
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-01-23 17:07:02
    Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> wrote in message
> [...]
    > debetem wynoszacym w PEKAO SA 300 PLN.
    >
    > 1. Zeby otrzymac cos takiego musi byc na koncie na starcie minimum 500zl i

    Nie.
    1. Trzeba zadeklarować minimum 500 zł jako regularne wpływy na konto.
    2. Overdraft pojawi się w momencie, kiedy przelew z tytułu wynagrodzenia
    przekroczy zadeklarowaną kwotę.

> [...]
    > zakaldu pracy z zachowaniem jednak konta w Pekao) to czy owy limit
    > debetowy zniknie??? Jak to jest? Czy tylko kwestia pierwszych 500zl?

    Przyznany overdraft pozostaje bez względu na poźniejsze wpływy. (no chyba,
    że się podpadło przeginając o drugie 300 zł)

    > 2. Odsetki za wykorzystnie debetu sa naliczona dobiero po miesiacu (30 dni
    > od wykorzystaniu debetu), czy tez od razu automatycznie to dziala?

    Odsetki od faktycznie wykorzystanego debetu są ściągane na koniec miesiąca.

    KK