  • 1. Data: 2004-03-29 10:33:06
    Temat: [Lukas] po zmianach - blad + niezwykla funkcjonalnosc
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    1. Blad:

    Przy edytowaniu zlecenia stałego w różnych momentach,także juz po
    potwierdzeniu tokenem,pojawia sie nieoczekiwanie ekran otwierający nowego
    zlecenia.Wprowadzone wcześniej zmiany zlecenia NIE zapisują się.Błąd
    wystąpił 3 razy, za 4. się udało.

    (kopia z poczty wewn.)
    Podobne bledy byly juz tu opisywane.

    2. Niezwykla funkcjonalnosc

    Po wykonaniu przelewu wewn. do historii wsysane sa najwidoczniej dane
    odbiorcy z systemu, bo poznalem w ten sposob drugie imie kontrahenta

    --
    Robert

  • 2. Data: 2004-03-29 11:13:10
    Od: "bwwald" <b...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c48u14$p8o$1@topaz.icpnet.pl...

> [...]
    > potwierdzeniu tokenem,pojawia sie nieoczekiwanie ekran otwierający nowego
    > zlecenia.Wprowadzone wcześniej zmiany zlecenia NIE zapisują się.Błąd

    Miałem cos podobniego w sobotę. Wykonujac 7 zleceń jednorazowych musialem
    dane wpisywac 13 razy, poniewaz kazde parzyste zlecenie po potwierdzeniu
    kluczem konczone bylo otwieraniem nowego zlecenia bez jego przyjeca.
    Parzystosc/nieparzystosc byla pewnie przypadkowa...

    Waldek

  • 3. Data: 2004-03-29 11:24:58
    Od: "news" <...@r...pl>

> [...]
    > potwierdzeniu tokenem,pojawia sie nieoczekiwanie ekran otwierający nowego
    > zlecenia.Wprowadzone wcześniej zmiany zlecenia NIE zapisują się.Błąd

    i przed podpisaniem kluczem pojawia sie "nowe zlecenie"
    lukas wie o tym od dluzszego czasu, przynajmniej ode mnie

  • 4. Data: 2004-03-29 11:25:10
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c490uh$3op$...@n...onet.pl,
    news <...@r...pl>:
    > Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:c48u14$p8o$1@topaz.icpnet.pl...

    > i przed podpisaniem kluczem pojawia sie "nowe zlecenie"
    > lukas wie o tym od dluzszego czasu, przynajmniej ode mnie

    Na poczte wewn. odpowiedzieli po 3 godzinach (!) z prosba o podanie
    dokladnych wersji softu.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-03-29 11:43:04
    Od: "news" <...@r...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości >
    > Na poczte wewn. odpowiedzieli po 3 godzinach (!) z prosba o podanie
    > dokladnych wersji softu.

    miales szczescie, mi po kilku dniach z ta sama prosba, teraz czekam na
    kolejna odpowiedz

  • 6. Data: 2004-03-29 12:35:23
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4920e$jha$...@n...onet.pl,
    news <...@r...pl>:
    > Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości >
    >>
    > miales szczescie, mi po kilku dniach z ta sama prosba, teraz czekam na
    > kolejna odpowiedz

    Moze nie tyle szczescie, co Ty przecierales szlaki. Ja pytalem 26 rano, a
    odpowiedz byla tego samego dnia, ale znalazlem ją dzis, bo nie wiedzialem,
    ze zlikwidowali tez notyfikacje o nowej wiadomosci.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-03-29 12:41:34
    Od: "news" <...@r...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c4956d$vlg$1@topaz.icpnet.pl...
    > Moze nie tyle szczescie, co Ty przecierales szlaki. Ja pytalem 26 rano, a
    > odpowiedz byla tego samego dnia, ale znalazlem ją dzis, bo nie wiedzialem,
    > ze zlikwidowali tez notyfikacje o nowej wiadomosci.

    dokladnie tak, ja odpowiedz mialem tydzien temu

  • 8. Data: 2004-03-30 17:39:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > i przed podpisaniem kluczem pojawia sie "nowe zlecenie"
    > lukas wie o tym od dluzszego czasu, przynajmniej ode mnie

    Wie, ale nic nie robi, kilka tygodni temu przez poczte wewn. odpisali, ze
    przyjeli, ale niestety nic z tego nie wynika. Moze trzeba poczekac na
    gruntowne zmiany oprogramowania.