  • 101. Data: 2005-07-06 23:28:02
    Temat: Re: Lukas chce mnie orżnąć
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 7 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Konlin posłał(a) w świat wiadomość

    > 2) Podałeś zapis z TOiP który wg Ciebie występuje tylko w Lukasie. Dostałeś
    > przykład 4 innych banków, w tym 2 z cytatem, które mają taki sam zapis,
    > dotyczący tej samej sytuacji - ujemnego salda na rachunku. Nie ważne jak do
    > tego doszło, liczy się fakt. A czy jest to 1 zł, 0,01 zł czy 1000 zł nie ma
    > znaczenia, przekroczyłeś i już.

    Przytoczę, co sam napisałeś:
    Multi - str. 61 TOiP - "Przekroczenie dopuszczalnego salda debetowego -
    oprocentowanie nominalne dopuszczalnego salda debetowego +
    jednorazowa prowizja 3% pobierana miesięcznie od maks. kwoty
    całkowitego salda ujemnego (dopuszczalne + niedopuszczalne).

    Gdzie tu widzisz dodatkowe 30 zł karnej opłaty?

    > 3) Dla mnie EOT, jak do tej pory nie zrozumiałeś to i teraz nie zrozumiesz.
    Ojej, już kończysz?
    A myślałem, że mi wskażesz mnóstwo innych banków pobierających prócz 3%
    odsetek, jeszcze dodatkowe karne opłaty.
    Jestem zawiedziony - tam fajnie się zapowiadało...

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 102. Data: 2005-07-06 23:28:06
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

> [...]

    > tego doszło, liczy się fakt. A czy jest to 1 zł, 0,01 zł czy 1000 zł nie ma

    Sam podałeś
[...]

    3% od 2 zł da 30 zł (+ odsetki)?

    > 3) Dla mnie EOT, jak do tej pory nie zrozumiałeś to i teraz nie zrozumiesz.
    Wróć, ale dopiero z liczydłem.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 103. Data: 2005-07-06 23:35:07
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 01:28:02 +0200, na pl.biznes.banki, Janusz - Vahanara
    napisał(a):

    > A myślałem, że mi wskażesz mnóstwo innych banków pobierających prócz 3%
    > odsetek, jeszcze dodatkowe karne opłaty.

    OK, przyznaję się do błędu, w tym punkcie, czytałem jedno a myślałem o
    czymś innym. Mimo to Glenn i (chyba) Yayco podali Ci przykłady banków
    biorących taką opłatę. I oczywiście podtrzymuję punkt 1. swojego
    wczesniejszego posta czyli o absurdalności Twojego upierania się przy
    traktowaniu tego jako kruczka czy zagrywki.

    konlin

  • 104. Data: 2005-07-07 00:34:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Lukas jest jedynym znanym mi bankiem, który uszczęśliwi klienta taką opłatą
    > karną.

    To zamknij wreszcie w nim konto i przestań się pieniaczyć.

  • 105. Data: 2005-07-07 05:21:07
    Temat: Re: Wypukła karta - który bank?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2005 23:34:33 +0200,
    osoba podpisana: trainer <t...@p...org>
    napisała:
    [...]
    > - nawet jeżeli spodziewa się, że jakiś szczwany marketoid umieścił pułapki w
    > toip, to i tak ma prawo założyć, że [prawdopodobieństwo wpadki] * [jej
    > wysokość] < [koszt czasu strawionego na dokładnym czytaniu wszystkich
    > punktów ]
    Tak na marginesie. Dlatego np. ja przy wyborze banku też patrzę na
    długość i skomplikowanie TOiP. I *to też* miało jakiś wpływ na to, że
    wybrałem Multi, zamiast BPH.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    God is real, unless declared integer.

  • 106. Data: 2005-07-07 05:34:52
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    yayco wrote:

    > Gdyby tylko utyskiwał, albo pytał o radę: proszę bardzo. Tyle tylko, że on
    > ujawnia wszem i wobec prawdy objawione, on naucza, on gromi i karci
    > wszystkich, którzy mają zdanie odmienne. Nie mając ku temu żadnych
    > poważnych merytorycznych podstaw. Źródłem mocy jego oświadczeń są, zwróć
    > uwagę, rozmowy z infoliniami. Czy cokolwiek bywa częściej w tym miejscu
    > obśmiewane niż infolinie?

    ok, rozumiem to podejście, ale ja to widzę tak:
    ktoś doznaje nagle "objawienia" bo w toip znalazło się coś czego się nie
    spodziewał.
    wzburzony pisze o tym na grupie opisując "kruczki", "wałki", "haczyki",
    "zagrywki", "pułapki" czy co tam jeszcze. i rola takiego pisania jest
    dwojaka: po pierwsze - autor daje upust swojej złości, po drugie - podobni
    mu, którzy nie doczytali albo już zapomnieli (nie wykluczam że wśród nich
    znajdę się czasem ja, Ciebie o taką beztroskę bym nie podejrzewał ;-))
    zdadzą sobie sprawę z czyhających na ich portfel niebezpieczeństw.

    sens monstrualnych wątków które z tego powstają można w zasadzie
    sprowadzić do przekomarzania, czy złość wyrażona w pierwszej wiadomości jest
    uzasadniona, czy nie - w takim przypadku każdy okopie się na swojej pozycji
    i nic ciekawego z takiego wątku nie wynika (przynajmniej ja uważam, że jest
    już nieświeży i zaczynam go ignorować :-)

    pozdro
    trainer

  • 107. Data: 2005-07-07 05:36:57
    Temat: Re: Lukas chce mnie orżnąć (was: Wypukła karta - który bank?)
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jul 2005 00:05:58 +0200,
    osoba podpisana: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisała:
    [...]
    > Kiedy zadzwoniłem na infolinie Śląskiego i spytałem o analogiczną sytuację,
    > kobieta najpierw długo nie mogła skojarzyć, o co mi chodzi, a potem
    > uprzejmie wyjaśniła, że w przypadku ING nie mam się czym martwić, bo to
    > tylko dziwne wymysły Lukas Banku.
    A o co sie dokładnie pytałeś?
    Bo ING analogiczne opłaty ma. Fakt, tylko dla kart charge i kredytowych.
    Dla tych podpiętych do rachunku nie znalazłem.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Keyboard error press F1 continue

  • 108. Data: 2005-07-07 09:45:50
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Jul 2005 19:34:09 -0500, witek napisał(a):

    > To zamknij wreszcie w nim konto i przestań się pieniaczyć.

    Spokojnie. Dla niektórych to może być cenna uwaga. Miałem kiedyś konto w
    PKO BP i pamiętam, że w podobnych sytuacjach (przekroczenia z powodu opłat)
    nie traktowali tego jak przekroczenie (oczywiście odsetki naliczali, ale
    jako 'zwykłe'). Czyli przy odnawianiu kredytu odnawialnego, system nie
    wykazywał tych przekroczeń i nie trzeba się było głupio tłumaczyć.

    Krzysiek

  • 109. Data: 2005-07-07 22:47:41
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 06 Jul 2005 02:57:23 +0200, scream napisal/a:

    > Jakieś pomysły, sugestie? A może da się jakoś przekonać BPH/Lukasa,
    > żeby wydali mi karte bez tej 3 miesięcznej karencji?
    może doładowalna(nie "jednorazowa upominkowa") VE z BZWBK
    nie jest wypukła ale można płacić w sieci za granicą, dodatkowe
    koszty to opłata za wydanie karty..

    --
    Krzysztof Lerski

  • 110. Data: 2005-07-07 23:11:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Krzysztof Lerski napisał(a):
    > może doładowalna(nie "jednorazowa upominkowa") VE z BZWBK
    > nie jest wypukła ale można płacić w sieci za granicą, dodatkowe
    > koszty to opłata za wydanie karty..

    watpie czy ta karta da sie zaplacic w ktorejkolwiek z firm, ktore tu
    podalem, skoro calkiem sporo wypuklych kart z Polski w nich nie przechodzi

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl