  • 21. Data: 2009-05-11 18:13:25
    Temat: Re: Lokaty Open Finance - opinie
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <s...@c...onet.pl> news:653d.0000087d.4a086321@newsgate.onet.pl

    > No a poza tym przy okazji można wcisnąć klientowi jakieś fundusze... :)

    I strukturki! :)

  • 22. Data: 2009-05-11 20:09:29
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    s...@c...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
    <6...@n...onet.pl>...

    >Pewnie dlatego, że Noble Bank ma tylko 8 oddziałów (z tego 3 w Warszawie) i nie
    >mógłby zebrać poprzez nie dużej liczby depozytów.
    >Ktoś powie, że mogliby zbierać depozyty przez internet z takim samym efektem jak
    >robi to Open Finance - wydaje mi się jednak, że więcej lokat zakładane jest
    >osobiście w placówkach OF.

    Ja jestem ciekaw popularności lokat w Noble. Albo ich rach. oszczędnościowego
    opartego na WIBORze..., teraz 3,69-4,19% :)

    >No a poza tym przy okazji można wcisnąć klientowi jakieś fundusze... :)

    Mozliwość zakładania lokat przez sieć raczej nie służy sprzedaży funduszy -
    zakładający lokaty przez internet wiedzą czego chcą i znacznie rzadziej dadzą
    sobie wcisnąć coś innego. Chyba, że się mylę?
    Jeżeli chcieli odróżnić VIPów od "pospólstwa" to przecież istnieje naturalny
    podział Noble-Getin. Zbieranie drbnicy mogliby pozostawić Getinowi (w oddziale
    też można jakąś kartę wcisnąć), po co mieszać w to OF?
    A swoją drogą cały ten holding pożycza od klientów na dość wysoki procent.

    Arek

  • 23. Data: 2010-05-09 13:13:46
    Od: "iron1985" <iron1985@WYTNIJ_TOwp.pl>

    mam u nich kilka lokat na kilkadziesiąt tysięcy złotych i jak narazie wszystko jest
    ok. raz tylko jedną anulowałem lokatę i nie było problemu ze zwrotem kasy

  • 24. Data: 2010-05-09 14:51:16
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Użytkownik "iron1985" <iron1985@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > mam u nich kilka lokat na kilkadziesiąt tysięcy złotych i jak
    > narazie wszystko jest ok. raz tylko jedną anulowałem lokatę i nie
    > było problemu ze zwrotem kasy

    Nigdy się zrywaniem nie interesowałm, i stąd nie wiem - jakie są
    'opłaty' zazerwanie?
    kwotowo, czy w procentach liczą karę?

    SJ

  • 25. Data: 2010-05-09 20:33:26
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "iron1985" <iron1985@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy się zrywaniem nie interesowałm, i stąd nie wiem - jakie są 'opłaty'
    > zazerwanie?
    > kwotowo, czy w procentach liczą karę?

    Zależy kiedy zawarłeś umowę. Starsze lokaty mają utratę 70% kwoty
    naliczonych odsetek, a nowsze tracą 100% tej kwoty. Nie pamiętam
    jaka jest data graniczna, bo też się specjalnie tym nie interesowałem
    - tylko upewniałem, że jakby co zwrócą mi główną kwotę :)