  • 1. Data: 2009-05-07 19:11:39
    Temat: Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?
    Od: r...@p...fm

    Witam.
    W ciągu najbliższych 12. m-cy chcę kupić mieszkanie. Bez kredytu się
    nie obędzie :) Kwota kredytu to ok. 70-100 tys. + wkład własny.
    Podpowiedzcie, gdzie szukać ? Słyszałem o Nordea, że w tej chwili chcą
    zdominować rynek hipoteczny. Mam konto osobiste w mBanku, ale wg mnie
    przeginają. Poza tym nie jestem zmuszony do zakupu własnego m, ale
    takim myśleniem nie kupię chyba nigdy.
    Pozdro
    Robson

  • 2. Data: 2009-05-07 20:12:12
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    r...@p...fm pisze:
> [...]
    > zdominować rynek hipoteczny. Mam konto osobiste w mBanku, ale wg mnie
    > przeginają. Poza tym nie jestem zmuszony do zakupu własnego m, ale

    to ważne czy kredyt będzie na kwotę do 80kzl czy powyzej!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-05-08 08:59:10
    Od: r...@p...fm

    > to ważne czy kredyt będzie na kwotę do 80kzl czy powyzej!
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    ----------------------

    Dlaczego to jest ważne?

    Robson

  • 4. Data: 2009-05-08 09:33:42
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 8, 10:59 am, r...@p...fm wrote:

    > ----------------------
    >
    > Dlaczego to jest ważne?
    >
    > Robson

    Ustawa o kredycie konsumenckim. Jak bedzie pozniej 80 000 zl to z mocy
    prawa klientowi sytuacja sie poprawia bo np. nie mozna wprowadzic
    zapisu o prowizji za wczesniejsza splate [a w hipotecznych chyba
    standardowo banki biora taka prowizje przez pierwsze lata]. I wiele
    innych bajerów :)

  • 5. Data: 2009-05-08 10:11:39
    Od: r...@p...fm

    On 8 Maj, 11:33, BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > zapisu o prowizji za wczesniejsza splate [a w hipotecznych chyba
    > standardowo banki biora taka prowizje przez pierwsze lata]. I wiele

    Dzięki za info. Czytam właśnie tą ustawę. Muszę przeanalizować kwotę
    poniżej 80 tys. A jakie banki na chwilę obecną można brać pod uwagę?

    Robson