  • 1. Data: 2009-05-08 06:33:15
    Temat: Raiffeisen on-line
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    No proszę, od prawie 24 godzin leży dostęp internetowy dla klientów
    indywidualnych a na grupie nie ma rabanu! :)

  • 2. Data: 2009-05-08 10:56:51
    Temat: Re: Raiffeisen on-line
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No proszę, od prawie 24 godzin leży dostęp internetowy dla klientów
    > indywidualnych a na grupie nie ma rabanu! :)

    może mało kto ma tam rachunek, lub ten rachunek dla użytkownika niewiele znaczy.

    ja rabanu nie podniosę, bo z raiffeisena uciekłem po tym, jak zgubili moje
    dokemnty:

    1. wysłałem poleconym kserokopie dowodów osobistych moich i żony, podpisane
    umowy, karty wzorów podpisów, zaświadczenia o zarobkach.
    2. dostałem potwierdzenie odbioru dokumentów
    3. bank poprosił ponownie o te same dokumenty
    4. poszła reklamacja poleconym z prośbą o wyjaśnienie co stało się z przesłanymi
    i odebranymi przez raiffeisen dokumentami
    5. dostałem potwierdzenie odbioru reklamacji
    6. o odpowiedź na reklamację prosiłem przez ponad 8 miesięcy wielokrotnie
    telefonicznie i mailowo, nigdy nie dowiedziałem się co się z nimi stało, ani co
    stało się z reklamacją

    wracając do tematu: mały pad całego systemu raiffesien banku wcale mnie nie
    dziwi i nie jest niczym zaskakującym dla mnie.

    ONI SAMI NIE WIEDZĄ ŻE COŚ NIE DZIAŁA W ICH BANKU

  • 3. Data: 2009-05-08 12:04:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Końrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message

    > 6. o odpowiedź na reklamację prosiłem przez ponad 8 miesięcy wielokrotnie
    > telefonicznie i mailowo, nigdy nie dowiedziałem się co się z nimi stało,
    > ani co stało się z reklamacją

    Ja w Toyota Banku zlozylem reklamacje 30 grudnia 2007, do dzis zadnej
    odpowiedzi.

    MK

  • 4. Data: 2009-05-08 12:24:17
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    MarekZ pisze:
    > No proszę, od prawie 24 godzin leży dostęp internetowy dla klientów
    > indywidualnych a na grupie nie ma rabanu! :)

    Hm, to ciekawe. Bo wczoraj wieczorem, okolo 21, wyslalem przelewy.
    Z kolei dzisiaj kolo poludnia drukowalem sobie potwierdzenia.
    Zadnej przerwy w dzialaniu nie zauwazylem.

    Zauwazylem za to, ze koniec darmowych bankomatow od 1 czerwca. Kryzys Panie.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 5. Data: 2009-05-08 12:24:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MarekZ"
    > No proszę, od prawie 24 godzin leży dostęp internetowy dla klientów
    > indywidualnych a na grupie nie ma rabanu! :)

    ja miałem podgląd na KK MC żony ala jak tego flasha wprowadzili
    to pomimo, że zaufane witryny obslugują u mnie javę to
    na stronie Raiffeisena kółko się kręci w kółko, ja widzę 100%
    i nic poza tym :-)
    Trzeba będzie wypowiedzieć taką kartę, bo bez podglądu
    to mogę sobie wyrobić KK nawet w taki eurobanku :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2009-05-10 11:00:32
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    W TOiP wszystkie bankomaty są za darmo http://tiny.pl/z26n

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-05-11 10:26:58
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    Jacek Erazmus pisze:

    > W TOiP wszystkie bankomaty są za darmo http://tiny.pl/z26n

    Ja dostalem poczta nowe warunki, wiec on-line tez pewnie niedlugo zmienia.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT