  • 1. Data: 2009-05-09 07:43:18
    Temat: Stary token banku PeKaO S.A. - co z nim zrobic?
    Od: "Iza" <i...@g...pl>

    Cześć. Kiedyś dawno, dawno temu miałam konto www w banku PeKaO S.A. Zamknęłam
    je w 2001 roku czyli praktycznie 8 lat temu. Wyjeżdżałam wtedy zagranicę,
    było zamieszanie i zapomniałam oddać do banku tokena - takie szarego
    urządzenia, które generowało kody używane wtedy do operacji przez internet.
    Po powrocie do Polski byłam w PeKaO i chciałam jeszcze raz otworzyć to stare
    konto ale banku powiedzieli mi, że dokumentacja mojego konta została już
    zniszczona. I został mi ten token. Co z nim zrobić - bank się o niego nie
    upomina? Czy ma jakąś wartość poza kolekcjonerską? Zastanawiam się nad
    sprzedażą, może ktoś jest chętny?

  • 2. Data: 2009-05-09 08:15:15
    Temat: Re: Stary token banku PeKaO S.A. - co z nim zrobic?
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Iza" <i...@g...pl> wrote in message

    > zniszczona. I został mi ten token. Co z nim zrobić - bank się o niego nie
    > upomina? Czy ma jakąś wartość poza kolekcjonerską? Zastanawiam się nad
    > sprzedażą, może ktoś jest chętny?

    Tak, tak. Ma sporą wartość jako breloczek do kluczy.

    O sancta simplicitas !

  • 3. Data: 2009-05-09 10:50:17
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Iza" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zniszczona. I został mi ten token. Co z nim zrobić - bank się o niego nie
    > upomina? Czy ma jakąś wartość poza kolekcjonerską? Zastanawiam się nad

    z czystej ciekawosci, za ile?

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 4. Data: 2009-05-09 16:39:32
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Maj, 03:43, "Iza" <i...@g...pl> wrote:

    > Zastanawiam się nad
    > sprzedażą, może ktoś jest chętny?

    To calkiem nieglupi pomysl. Przy takiej ilosci bezuzytecznego
    badziewia jakie przewija sie przez ebay, jeden token nie zrobi
    roznicy.
    Tylko wrzuc koniecznie z mozliwoscia wysylki gdziekolwiek (na koszt
    kupujacego, oczywiscie) i z opisem "pierwszy w postkomunistycznej
    Polsce" i tak dalej w tym stylu.
    Moze jakas babcia-polonuska ze wsi pod Chicago bedzie chciala wnukom
    pokazac? :)