  • 1. Data: 2009-05-07 16:21:50
    Temat: Kredyt Bank - błąd księgowania z bankomatów
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    właśnie potwierdziłem info w banku
    wczorajsze i dzisiajsze transakcje w bankomatach mogą być księgowane
    podwójnie :)
    jak miło jak się umówiłem z klientem pod bankomatem po kasę a tu zonk :))
    na szczęście to nie jedyne konto :)
    pzd
    GL

  • 2. Data: 2009-05-07 16:51:35
    Temat: Re: Kredyt Bank - błąd księgowania z bankomatów
    Od: "sumi" <s...@p...onet.ohohoNOSPAM.pl>

    Użytkownik "glang" napisał w wiadomości
> [...]
    > podwójnie :)
    > jak miło jak się umówiłem z klientem pod bankomatem po kasę a tu zonk :))

    sprawdziłem historię u siebie ... i co?
    na stacji benzynowej płaciłem kartą 05.05
    a dzisiaj księgowana dwa razy

    --
    Pozdrawiam - Mirek
    www.kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2009-05-07 17:04:25
    Od: "sumi" <s...@p...onet.ohohoNOSPAM.pl>

    Użytkownik "sumi" napisał w wiadomości

    > sprawdziłem historię u siebie ... i co?
    > na stacji benzynowej płaciłem kartą 05.05
    > a dzisiaj księgowana dwa razy

    po rozmowie z teleKB
    informatycy juz pracują i dzisiaj jeszcze powinno być zwrócone
    zobaczymy

    --
    Pozdrawiam - Mirek
    www.kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2009-05-08 22:40:26
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200
    90508/BIALYSTOK/266187665
    - tutaj przypadek mieszkańca Białegostoku.

    K.