  • 11. Data: 2009-05-08 18:29:07
    Temat: Re: Lokaty Open Finance - opinie
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zyga" news:gu1so6$egh$1@mx1.internetia.pl

    > A internetowy podgląd konta był o niebo lepszy od tego co pocztowy
    oferował
    > wtedy.

    Zmienili coś w podglądzie lokat w pocztowym?

  • 12. Data: 2009-05-08 19:44:00
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gu1srl$fue$3@news.interia.pl...
    > "Zyga" news:gu1so6$egh$1@mx1.internetia.pl

    > oferował
    >
    > Zmienili coś w podglądzie lokat w pocztowym?

    nie wiem, przestałem używać pocztowego, ale jak używałem to był toporny.

    pzdr
    Zyga

  • 13. Data: 2009-05-08 20:19:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zyga" news:gu22ka$7ge$1@mx1.internetia.pl

    > nie wiem, przestałem używać pocztowego, ale jak używałem to był toporny.

    He he he mi nie było dane z niego korzystać - w swojej karierze założyłem
    dwa killlery, do których nie było podglądu i na tym koniec. Jednak z opinii
    innych wnioskowałem, że system pocztowego działa dość specyficznie - jak
    przystało na państwową firmę, z PRLowskim rodowodem :)

  • 14. Data: 2009-05-08 20:55:21
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    . Jednak z opinii
    > innych wnioskowałem, że system pocztowego działa dość specyficznie - jak
    > przystało na państwową firmę, z PRLowskim rodowodem :)

    System Banku Pocztowego działa jak najbardziej normalnie.
    Owszem jakiś czas temu mieli krótką (1-maks 2 dni) przerwę w
    podglądzie konta ale od tamtego czasu wszystko działa.
    W przeciągu 5 miesięcy przez internet założyłem tam i zerwałem 5 lokat
    - bez żadnych problemów.

    Niestety oprocentowanie ostatnio mocno kuleje.
    Killer z 7% szybko spadł do 4,5 (Lokata 10D).

    Inne lokaty też nie są juz takie atrakcyjne.

  • 15. Data: 2009-05-09 17:49:02
    Od: Adrian <a...@g...com>

    miałem u nich lokate 3M, bez najmniejszych problemów, po 3 miesiącach
    kasa automatycznie wróciła do mnie, wszystko zakładane przez
    internet,polecam
    po zakończeniu umowy zaproponowali odnowienie lokaty na lepszych o 0.5
    punktu procentowego warunkach niż te dostępne dla każdego

  • 16. Data: 2009-05-11 05:28:54
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
    >"jijomo" news:gu14ef$ij2$1@sunflower.man.poznan.pl

    >Z doświadczenia mogę powiedzieć, że te cele marketingowe w moim przypadku
    >oraz znajomych, którym poleciłem OF (bardzo sobie chwalą) ograniczył się do
    >zaproponowania mi większego oprocentowania niż standardowe w przypadku gdy
    >bym zdecydował się na przedłużenie/odnowienie już trwających lokat :)
    >Tak więc jak widzisz, w tym przypadku nie ma się raczej czego obawiać :)

    Ale podanie nr komórki jest obligatoryjne? Chodzi o to czy póxniej nękają
    ttelefonami/SMS-ami po zakończeniu współpracy z nimi?

    Arek

  • 17. Data: 2009-05-11 08:10:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Arek" news:gu8d4a$dvd$1@news.onet.pl

    > Ale podanie nr komórki jest obligatoryjne? Chodzi o to czy póxniej nękają
    > ttelefonami/SMS-ami po zakończeniu współpracy z nimi?

    Jest konieczne z tego powodu, że wysyłają ci na podany numer hasło (potem
    możesz sobie je zmienić) potrzebne do zalogowania się w ich systemie
    (podgląd lokat, zakładanie lokat itp.).
    O ile sam współpracy z nimi nie skończyłem (związałem się z nimi na
    najbliższe dwa lata, no może ciut krócej he he) to jeden ze znajomych, o
    których wspomniałem po zakończeniu lokat nie zakładał nowych depozytów. Nie
    dostaje żadnych telefonów czy SMSów reklamowych.

  • 18. Data: 2009-05-11 16:26:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...

    >to jeden ze znajomych, o
    >których wspomniałem po zakończeniu lokat nie zakładał nowych depozytów. Nie
    >dostaje żadnych telefonów czy SMSów reklamowych.

    Mili ludzie.
    Mnie zastanawia glaczego Noble od razu nie zbiera pieniędzy ale przez pośrednika
    (powiązanego wprawdzie kapitałowo) i to na wyższy (chyba) procent niż Noble.
    Pośrednik za darmo nie pracuje. Że niby Noble dla zamożnych? To przecież
    Getin też związany kapitałowo i może zbierać od "maluczkich" na 7% i też przez
    internet żeby było taniej. A tam tylko 6-6,5%
    Do tego lokata Rewolwer 7% ma ciekawą konstrukcję - pododbny efekt by uzyskali
    utrzymując 7% na 3-mieisęcznych odnawialnych a nawet wyszło by im taniej
    bo mogliby obniżać po 3 mies a tak to gwarantują na 2 lata. A gdy konkurencja da
    więcej to klienci po zakończeniu kolejnych 3 mies. i tak uciekną.

    Arek

  • 19. Data: 2009-05-11 17:16:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Arek" news:gu9jko$2tm$1@news.onet.pl

    [wyciął]

    Bo grupą docelową Noble są dzieci lepszego boga :) Stąd też Noble nie
    pozwala sobie na szturm swoich nielicznych placówek przez "plebs" więc
    depozyty zbiera przez net via OF :)

  • 20. Data: 2009-05-11 17:40:49
    Od: s...@c...onet.pl

    > Mili ludzie.
    > Mnie zastanawia glaczego Noble od razu nie zbiera pieniÄ&#65533;dzy ale przez
    poĹ&#65533;rednika
    > (powiÄ&#65533;zanego wprawdzie kapitaĹ&#65533;owo) i to na wyĹźszy (chyba) procent
    niĹź Noble.

    Pewnie dlatego, że Noble Bank ma tylko 8 oddziałów (z tego 3 w Warszawie) i nie
    mógłby zebrać poprzez nie dużej liczby depozytów.
    Ktoś powie, że mogliby zbierać depozyty przez internet z takim samym efektem jak
    robi to Open Finance - wydaje mi się jednak, że więcej lokat zakładane jest
    osobiście w placówkach OF.
    No a poza tym przy okazji można wcisnąć klientowi jakieś fundusze... :)

    Pozdrawiam
    scholastyk