  • 1. Data: 2004-11-09 17:05:35
    Temat: Lokata w ING na 3-mies. 6,25%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://www3.ing.pl/u235/navi/111593/doc/68613/docnav
    i/112528/

    Przebili wszystkie banki internetowe razem wziete. Jak dobrze pamietam to
    nawet w VW- plus certyfikat na 3-mies jest 6,20%.

  • 2. Data: 2004-11-09 18:24:30
    Temat: Re: Lokata w ING na 3-mies. 6,25%
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www3.ing.pl/u235/navi/111593/doc/68613/docnav
    i/112528/

    > Przebili wszystkie banki internetowe razem wziete. Jak dobrze pamietam to
    > nawet w VW- plus certyfikat na 3-mies jest 6,20%.

    Pachnie napędzaniem klientów na OKO.

  • 3. Data: 2004-11-09 19:41:40
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Krzysztof:

    > http://www3.ing.pl/u235/navi/111593/doc/68613/docnav
    i/112528/
    > Przebili wszystkie banki internetowe razem wziete. Jak dobrze pamietam
    > to nawet w VW- plus certyfikat na 3-mies jest 6,20%.

    pojawiają się takie lokaty również w bankach "mniej internetowych" -
    http://bpbank.com.pl/
    czyli co - konsumujemy następną podwyżkę stóp? ;)

    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-11-09 19:56:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pojawiają się takie lokaty również w bankach "mniej internetowych" -
    > http://bpbank.com.pl/
    > czyli co - konsumujemy następną podwyżkę stóp? ;)

    Tylko ING jest prawie w kazdym wiekszym miescie, natomiast Bank Przemyslowy
    NIE.

  • 5. Data: 2004-11-09 20:23:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Krzysztof:

    > pojawiają się takie lokaty również w bankach "mniej internetowych" -
    > http://bpbank.com.pl/

    Nie wiem dlaczego nazywasz ten bank "mniej internetowym" .
    Skoro ma obsluge przez internet, to jest "tak samo internetowy" jak inne.
    Ze wzgledu na ograniczony zasieg on jest raczej "mniej marmurowy"...;-)

    > czyli co - konsumujemy następną podwyżkę stóp? ;)

    IMHO przyczyna wysokiego oprocentowania w BP jest calkiem inna...

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-11-09 20:30:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > IMHO przyczyna wysokiego oprocentowania w BP jest calkiem inna...

    teraz juz jest bezpieczny :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 7. Data: 2004-11-09 20:57:43
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Slawek:

> [...]
    > inne.
    > Ze wzgledu na ograniczony zasieg on jest raczej "mniej marmurowy"...;-)

    niepotrzebnie się czepiasz tego co było wyraźnie wydzielone cudzysłowiem.
    pisząc "mniej internetowy" miałem na myśli zdecydowanie mniejszy udział w
    rynku banku przemysłowego, w porównaniu do ing czy innych banków nie
    wymienionych z nazwy (cytat z postu Krzysztofa: wszystkie banki
    internetowe razem wziete).

    ja by się nie czepiać zgadzam się z Twoim "tak samo internetowy" jak i
    "mniej marmurowy" (łącznie ze uśmieszkiem) w pełni ;)

    >IMHO przyczyna wysokiego oprocentowania w BP jest calkiem inna...

    jaka to zatem przyczyna IYHO? ;)

    zbyszko janke

  • 8. Data: 2004-11-09 21:20:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > rynku banku przemysłowego, w porównaniu do ing czy innych banków nie
    > wymienionych z nazwy (cytat z postu Krzysztofa: wszystkie banki

    Dobra, nie czepiam sie, choc IMHO napisales cos cakiem innego niz
    myslales...
    Ale juz sie wyjasnilo

    > jaka to zatem przyczyna IYHO? ;)

    bank jest pod zarzadem komisarycznym i baaardzo potrzebuje lokat coby
    stosunek strat z lat ubieglych do zasobow byl lepszy.
    Jak bedzie zle to go Getin nie przejmie.

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-11-09 21:28:45
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Slawek:

    > Dobra, nie czepiam sie, choc IMHO napisales cos cakiem innego niz
    > myslales...
    > Ale juz sie wyjasnilo

    ano wyszło mi właśnie tak jak nie wyszło ;)

    > bank jest pod zarzadem komisarycznym i baaardzo potrzebuje lokat coby
    > stosunek strat z lat ubieglych do zasobow byl lepszy.
    > Jak bedzie zle to go Getin nie przejmie.

    właśnie czytam coś korespondującego z tym co piszesz:
    http://www.tf.pl/view.php?art=21602
    tyle, że to chyba starawe: "Do końca października Getin Bank ma przejąć
    Bank Przemysłowy"...
    mamy listopad. został zatem przejęty przemysłowy przez GBG?

    natomiast nie wiem czy to aktualne, jak bardzo aktualne:
    http://www.panoramafirm.com.pl/serwis/biznes/instytu
    cje/bank.php?bank_id=17

    zbyszko janke

  • 10. Data: 2004-11-10 13:46:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krzysztof wrote:
    > http://www3.ing.pl/u235/navi/111593/doc/68613/docnav
    i/112528/

    > Przebili wszystkie banki internetowe razem wziete. Jak dobrze
    > pamietam to nawet w VW- plus certyfikat na 3-mies jest 6,20%.

    tylko wytlumaczcie mi dlaczego w specjalnym regulaminie lokaty
    nie chca zdradzic jak licza odsetki obnizone.
    Zeznają tak: "Podjęcie środków z rachunku lokaty terminowej przed upływem
    okresu umowy powoduje wypłatę odsetek obniżonych, naliczonych za czas trwania
    umowy rachunku lokaty terminowej w wysokości określonej przez Bank i
    obowiązującej w dniu dokonania wypłaty. Wysokość odsetek obniżonych w czasie
    trwania umowy rachunku lokaty terminowej może ulec zmianie ......."
    - czyli wiadomo jedynie, ze beda obnizone i moga ulec zmianie :-)))
    *** blad ***