  • 1. Data: 2004-11-09 13:36:47
    Temat: kredyt studencki, dziekanka, 2-gi kierunek
    Od: "Crook" <c...@m...agh.edu.pl>

    Dziendobry.
    Mam taki problem. Na macierzystym kierunku wziolem urlop dziekanski (nauka),
    biore kredyt studencki i teraz studiuje 2-gi kierunek, na tej samej uczelni.
    Chcialem sie dowiedziec, jak jest z kredytem, bo jezeli ktos bierze urlop
    dziekanski, na jego okres jest wstrzymywany, a ja chcialbym pobierac go,
    poniewaz musze pokryc oplaty zwiazane ze studiami, a wszedzie jest napisane,
    ze trzeba byc studentem danej czelni.
    Z gory dziekuje zapomoc.