  • 1. Data: 2004-11-09 16:23:32
    Temat: Niskie oprocentowanie w INTELIGO!!!!!!!!! :(
    Od: "finko!!@@" <a...@b...pl>

    Witam

    Czy macie moze jakies info... czy w zwiazku z kolejnymi wzrostami
    oprocentowania na rachunku w innych bankach elektronicznych czyli np tu,
    chodzby eMax w mBanku INTELIGO ma zamiar zwiekszyc oprocentowanie rachunku?

    w eMaxie jest to ponad 4% a INTELIGO o 1/2 mniej!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2004-11-09 16:35:39
    Temat: Re: Niskie oprocentowanie w INTELIGO!!!!!!!!! :(
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "finko!!@@" <a...@b...pl> writes:

> [...]
    > chodzby eMax w mBanku INTELIGO ma zamiar zwiekszyc oprocentowanie rachunku?
    >
    > w eMaxie jest to ponad 4% a INTELIGO o 1/2 mniej!!!!!!!!!!

    Inteligo ma krótkoterminowe (nawet 1-miesięczne) lokaty o
    sensowniejszym oprocentowaniu. Konto bieżące to raczej z e-Kontem
    porównuj.

  • 3. Data: 2004-11-09 17:26:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "finko!!@@" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunku?
    >
    > w eMaxie jest to ponad 4% a INTELIGO o 1/2 mniej!!!!!!!!!!

    Inteligo (czytaj PKO BP SA, czyli moloch, a po molochu nie spodziewaj sie
    rewelacji i bycia w czolowce)

  • 4. Data: 2004-11-09 18:16:35
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Inteligo (czytaj PKO BP SA, czyli moloch, a po molochu nie spodziewaj sie
    > rewelacji i bycia w czolowce)

    Moloch molochem, ale dosc sprawnie zarzadzany.... i niektore % maja calkiem,
    calkiem...

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2004-11-09 20:01:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cmr1h7$n5k$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Moloch molochem, ale dosc sprawnie zarzadzany.... i niektore % maja
    > calkiem, calkiem...

    Nie wiem na czym ta sprawnosc ma polegac, chyba na tym ze daje sie na
    ROR-ach w PKO BP 0,1%, i liczy sie na emerytow, ktorzy z czasow PRL
    przyzwyczaili sie do tego banku i wierza dalej, ze jest panstwowy. A te
    procenty to moga byc spore ale w porownaniu chyba do Pekao SA lub innego
    banku, ktory nie ma checi walczyc o depozyty.

  • 6. Data: 2004-11-09 21:54:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krzysztof napisał:

    > Nie wiem na czym ta sprawnosc ma polegac, chyba na tym ze daje sie na
    > ROR-ach w PKO BP 0,1%, i liczy sie na emerytow, ktorzy z czasow PRL
    > przyzwyczaili sie do tego banku i wierza dalej, ze jest panstwowy. A te

    Rachunki biezace sa do zalatwiania biezacych spraw i niedlugo pewnie nie
    beda w ogole oprocentowane, bo po co. Od otrzymywania odsetek sa i beda
    lokaty i inne instrumenty oszczednosciowe.

    Mnie osobiscie nigdy nie interesowalo jakie jest oprocentowanie moich
    rachunkow biezacych. Za to martwilo oprocentowanie linii kredytowych. ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2004-11-09 22:27:28
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Bartol:

    > Mnie osobiscie nigdy nie interesowalo jakie jest oprocentowanie moich
    > rachunkow biezacych. Za to martwilo oprocentowanie linii kredytowych.
    > ;-)

    ;) zgadzam się z pierwszym zdaniem.
    natomiast jeśli chodzi o drugie - nie mając nigdy nic wpólnego z kredytem
    poza kartą kredytową (spłacaną zresztą w GP w 100%), martwiły mnie opłaty
    za r-k bieżący.

    reasumując: oprocentowanie ror/bieżącego może być (dla mnie) znikomo
    małe/dążące do zera ;) byleby opłaty były tak samo niskie jak wielkość %%

    zbyszko janke

  • 8. Data: 2004-11-09 22:59:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik janke napisał:

> [...]
    >
    > reasumując: oprocentowanie ror/bieżącego może być (dla mnie) znikomo
    > małe/dążące do zera ;) byleby opłaty były tak samo niskie jak wielkość %%

    Wez pod uwage, ze korzystasz z pewnej uslugi, ktora swiadczy Ci bank.
    Bank lubi zarabiac, jak kazdy kto prowadzi biznes. Ty z kolei szukasz
    takich uslug, ktore charakteryzuja sie najlepszym stosunkiem
    jakosc/cena. Czyli szukasz takiego kontrahenta, wspolpraca z ktorym
    przyniesie Ci mozliwie najwieksze korzysci (jakiekolwiek, nie musza byc
    czysto finansowe). Za wieksze korzysci zaplacisz wiecej, za mniejsze
    mniej. I tak dalej.

    Proste jak caly biznes. ;-)

    Bartol

  • 9. Data: 2004-11-10 06:24:18
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Mnie osobiscie nigdy nie interesowalo jakie jest oprocentowanie moich
    > rachunkow biezacych. Za to martwilo oprocentowanie linii kredytowych. ;-)

    Hehe - wiekszosci moich znajomych tez nie interesuje, bo zaraz w dniu
    wyplaty leca do bankomatow ;p
    Przy srednim saldzie 1000 zl jedno piwo miesiecznie gratis :) (w mbanku)
    Wszystko zalezy od tego ile ktos potrzebuje na rachunku biezacym - ja tam
    sie np. zle czuje jak nie mam 'pod reka' 2000-3000...
    A Inteligo mialem kiedys i zamknalem na 4 spusty drogie to bylo cholernie...
    (moze lubie robic za duzo przelewow...;) )
    Pozdr.
    Muchomor

  • 10. Data: 2004-11-10 08:23:31
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Bartol:

> [...]
    > przyniesie Ci mozliwie najwieksze korzysci (jakiekolwiek, nie musza byc
    > czysto finansowe). Za wieksze korzysci zaplacisz wiecej, za mniejsze

    ależ ja się z tym zgadzam! piszę jedynie, że tak jak dla Ciebie ważnym
    parametrem jest niskie oprocentowanie kredytu, tak dla mnie niska opłata.
    a dla nas obydwóch niezbyt liczy się wysokość oprocentowania rachunku
    bieżącego ;)
    a skoro piszesz, że korzyści nie muszą być czysto finansowe... - to, czego
    ty oczekujesz, czyli między innymi niskie oprocentowanie kredytu/linii,
    też jest korzyścią finansową :)

    janke