  • 1. Data: 2004-11-09 15:59:04
    Temat: Kredyt pod zastaw dzialki, prosba o pomoc
    Od: "Adam_kowalski" <adam_kowalski(WYTNIJ)@wp.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.

    Potrzebuje kredytu (pozyczki gotowkowej) szybko, tanio
    i bez zbednych formalnosci, pod zastaw moge dac bankowi
    dzialke budowlana o wartosci 30 - 40 K zl.
    Gdzie moge uzyskac taki kredyt szybko i wmiare tanio ?

    Bardzo licze na pomoc Grupowiczow.

    Jezeli ten temat byl wczesniej poruszany to przepraszam za ponowne
    pytanie

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-11-09 17:11:03
    Temat: Re: Kredyt pod zastaw dzialki, prosba o pomoc
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Adam_kowalski" <adam_kowalski(WYTNIJ)@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:cmqpm3$id6
    > Potrzebuje kredytu (pozyczki gotowkowej) szybko, tanio
    > i bez zbednych formalnosci, pod zastaw moge dac bankowi
    > dzialke budowlana o wartosci 30 - 40 K zl.

    prawie wszystkie banki daja kredyty lombardowe, zwane czasem hipotecznymi
    nordea, bph, pkobp itp itd
    inna sprawa gdzie szybciej :-) a to pewnie zalezy od osobnika na ktorego sie
    trafi
    i tak bedziesz musial obleciec okolice aby po prostu zapytac osobiscie

  • 3. Data: 2004-11-09 18:29:06
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > prawie wszystkie banki daja kredyty lombardowe, zwane czasem hipotecznymi

    mylisz pojęcia - lombard z zasady jest kredytem gdzie zabezpieczenie
    zastepuje badanie zdolnosci kredytowej tzn. masz dobre zabezpieczenie (w
    Polsce to jest kaucja) to dostajesz kredyt i bank nie patrzy na nic innego.
    W pożyczce hipotecznej zabezpieczenie jest częścią składową udzielenia
    kredytu bowiem musisz posiadać zdolność kredytową. Na samą działke jak nie
    masz dochodu nic nie dostaniesz.

  • 4. Data: 2004-11-09 18:48:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 16:59:04 +0100, Adam_kowalski naskrobał(a):

> [...]
    > dzialke budowlana o wartosci 30 - 40 K zl.
    > Gdzie moge uzyskac taki kredyt szybko i wmiare tanio ?

    Prawie wszędzie jest w miarę szybko i niedrogo pod warunkiem że masz
    odpowiednie źródła dochodu. Jak nie to masz to zawsze od ręki provident czy
    inne mafie na 100-300% rocznie, w rozliczeniu też biorą organy.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-11-11 16:54:31
    Od: "Adam_kowalski" <adam_kowalski(WYTNIJ)@wp.pl>

    Dziekuje Wam za odpowiedzi na moje pytanie. Nie moglem
    podziekowac wczesniej, dlatego dziekuje tak pozno.

    Pozdrawiam
    Adam