  • 1. Data: 2004-11-09 14:59:16
    Temat: karty bankowe
    Od: "greg" <g...@n...pl>

    witam
    czy karta debetowa to jest to samo co karta bankomatowa?

  • 2. Data: 2004-11-09 15:02:04
    Temat: Re: karty bankowe
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 9 Nov 2004 15:59:16 +0100, w <cmqm6o$2q7$1@nemesis.news.tpi.pl>, "greg"
    <g...@n...pl> napisał(-a):

    > czy karta debetowa to jest to samo co karta bankomatowa?

    Niekoniecznie.
    A w ogóle jakiś bank wydaje jeszcze karty tylko bankomatowe?

  • 3. Data: 2004-11-09 15:05:02
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "greg" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > czy karta debetowa to jest to samo co karta bankomatowa?

    karta debetowa może służyć także do wypłat w bankomatach
    http://www.kartyonline.net/

  • 4. Data: 2004-11-09 15:08:21
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-09 15:59, kiedy greg napisał(a) co
    następuje:
    > witam
    > czy karta debetowa to jest to samo co karta bankomatowa?

    Nie. Karta debetowa może być kartą płatniczą (płaską, wypukłą, bez
    różnicy). Można też posługiwać się nią do wypłat bankomatowych.
    Natomiast niektóre banki wydawały (może i wydają, ale coraz rzadziej)
    karty bankomatowe, które nie miały (nie mają) cech kart płatniczych.

  • 5. Data: 2004-11-09 15:23:09
    Od: "greg" <g...@n...pl>

    chodzi mi o to, czy moge zapłacić karta bankomatową inteligo w internecie za
    pociąg w UK, na stronie brytyjskiej;
    jest tam napisane ze musi to być karta debetowa lub kredytowa; to swoją
    płaciłem w sklepie to może i przez internet mogę?

  • 6. Data: 2004-11-09 15:37:23
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 9 Nov 2004 16:23:09 +0100, w <cmqndi$ef9$1@atlantis.news.tpi.pl>, "greg"
    <g...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > jest tam napisane ze musi to być karta debetowa lub kredytowa; to swoją
    > płaciłem w sklepie to może i przez internet mogę?

    Po pierwsze to nie jest karta bankomatowa, tylko debetowa. I akurat tą kartą
    możesz płacić w necie, ponieważ autoryzuje takie transakcje.

  • 7. Data: 2004-11-09 16:08:22
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 09 Nov 2004 16:37:23 +0100, Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
    napisał:

    > Po pierwsze to nie jest karta bankomatowa,

    Pewnei Gregowi chodziło o kartę bankową ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':