  • 1. Data: 2008-09-01 18:44:56
    Temat: Lokata 3-mies ING bankonline?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy mozliwe jest zalozenie lokaty przez internet na reklamowane 8%? W
    serwisie pojawila sie lokata na 3-mies, ale czy to jest ta lokata to trudno
    zgadnac? Zakladal ktos te lokate przez net? Tabele oprocentowania
    zaktualizowali 1.09.2008, ale nie ma na niej tej lokaty?
    Ta lokata istnieje, ale dlaczego bank ja ukrywa na stronie www?

  • 2. Data: 2008-09-01 18:58:23
    Temat: Re: Lokata 3-mies ING bankonline?
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Krzysztof napisał(a):
    > Czy mozliwe jest zalozenie lokaty przez internet na reklamowane 8%?
    Nie. Trzeba udać się do placówki i założyc konto OKO darmowe (bez
    karty, 1 wypłata w miesiącu gratis) przelać pieniądze i założyc lokate

    >W serwisie pojawila sie lokata na 3-mies, ale czy to jest ta lokata to trudno
    > zgadnac? Zakladal ktos te lokate przez net?

    Ja zakładałam. Trwa to 3 min pod warunkiem, ze ma się dostęp do ING
    online

    Tabele oprocentowania
    > zaktualizowali 1.09.2008, ale nie ma na niej tej lokaty?
    > Ta lokata istnieje, ale dlaczego bank ja ukrywa na stronie www?

    Nie wiadomo

  • 3. Data: 2008-09-01 19:05:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 1 Sep 2008 11:58:23 -0700 (PDT), tompod@ napisał(a):

    > Nie. Trzeba udać się do placówki i założyc konto OKO darmowe (bez
    > karty, 1 wypłata w miesiącu gratis) przelać pieniądze i założyc lokate

    Mnie się udało dzisiaj zawiesić kasjerkę w ING - doszła do momentu
    zakładania lokaty i nagle wyciąga dowód wpłaty... A ja na to, że figę, bo
    pieniądze chcę najpierw przelać na OKO. Wykonałem tym samym niedozwoloną
    operację, bo panie nie były szkolone na taką ewentualność :)

    Po konsultacjach przystały na taką opcję ;)

    > Tabele oprocentowania
    >
    > Nie wiadomo

    Bo nasza kiełbasa przegoniła już ich kiełbasę. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2008-09-01 19:50:54
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Krzysztof napisał(a) w wiadomości: ...
    >Ta lokata istnieje, ale dlaczego bank ja ukrywa na stronie www?

    Zaraz tam "ukrywa"! Prowadzi selektywna polityke informacyjna
    zorientowana na "target"... :)
    Zakladajac, ze wielu "internetowych" klientów ING ma OKO to pojawienie
    sie tej informacji spowodowalo by przesuniecie kasy z OKA na lokate.
    Bank poza zafiksowaniem sobie pewnych srodków (pod grozba utraty
    odsetek) nic nie osiagnie, a zaplaci za to wyzszymi odsetkami.
    Gdy oglosi to najpierw w TV i na szybach oddzialów, pojawi sie troche
    nowych klientów ze swieza gotówka...
    Czyzby ING tak bardzo potrzebowal dodatkowych pieniedzy?
    Lokaty sie skoncza akurat przed zakupami swiatecznymi.
    Arek