  • 1. Data: 2008-09-01 20:07:03
    Temat: WBK-bledne saldo po odsetkach
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Cos calkiem im sie popieprzylo z tym systemem WBK24 bo dodalo odsetki,
    odjelo podatek(widoczne w historii), natomiast saldo dostepne pomniejszylo
    tylko o naliczony podatek. Paranoja, mam mniej srodkow po naliczeniu odsetek
    niz mialem. Podejrzewam, ze przelew na kwote salda przed odsetkami sie nie
    wykona. Jak ktos ma np rachunki oszczednosciowe, to moze obejrzec sobie to
    cudo.

  • 2. Data: 2008-09-02 09:46:32
    Temat: Re: WBK-bledne saldo po odsetkach
    Od: k...@o...pl

    On 1 Wrz, 22:07, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak ktos ma np rachunki oszczednosciowe, to moze obejrzec sobie to
    > cudo.
    ja mam ok...:)

  • 3. Data: 2008-09-06 18:27:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    k...@o...pl 0...@w...goog
    legroups.com

    > ja mam ok...:)

    Ta teraz tez, ale przez jakis czas bylo zle. :)

  • 4. Data: 2008-09-06 18:43:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    k...@o...pl 0...@w...goog
    legroups.com

    > ja mam ok...:)

    Ja teraz też, ale przez jakiś czas było źle. :)

    Masz złe kodowanie. charset="ISO-8859-1" zamiast charset="ISO-8859-2"

  • 5. Data: 2008-09-07 07:26:28
    Od: k...@o...pl

    On 6 Wrz, 20:43, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Masz złe kodowanie. charset="ISO-8859-1" zamiast charset="ISO-8859-2"
    da się to poprawic na tym majacym wady i zalety "czytniku" google?

  • 6. Data: 2008-09-07 13:56:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    k...@o...pl pisze:
    > On 6 Wrz, 20:43, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > da się to poprawic na tym majacym wady i zalety "czytniku" google?

    Nie słuchaj tego trolla. Skoro wcześniej nie używałeś polskich
    diakrytyków, to deklaracja Latin-2 nie jest potrzebna. Teraz użyłeś i
    google dodało te deklarację.

    --
    Pete