  • 1. Data: 2008-09-01 13:03:48
    Temat: mBank jakos nie moze mi zmniejszyc limitu kredytu odnawialnego
    Od: "gregg" <j...@g...pl>

    Witam,

    Czy to normalne, ze wniosek o zmniejszenie limitu kredytu odnawialnego
    czeka na wykonanie w mBanku juz od 10 dni i nic sie z nim nie dzieje ?
    mlinia twierdzi, ze "nie wiadomo dlaczego, powinno juz byc zrobione"
    i ich jedyna rada to "czekac".

    --
    pozdr
    janku

  • 2. Data: 2008-09-02 08:45:31
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sep 1, 3:03 pm, "gregg" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > czeka na wykonanie w mBanku juz od 10 dni i nic sie z nim nie dzieje ?
    > mlinia twierdzi, ze "nie wiadomo dlaczego, powinno juz byc zrobione"

    10 dni?
    Kolega ponad rok sie "buja" z likwidacją KO...

    --
    Jarek