  • 1. Data: 2008-09-01 12:25:44
    Temat: Kupno mieszkania nabytego kredytem inwestorskim
    Od: m...@g...com

    Witam,

    jestem zainteresowany kupieniem mieszkania, którego zakup właściciel
    sfinansował poprzez kredyt inwestorski. Niestety nigdzie nie udało mi
    się znaleźć informacji dot. tej formy finansowania. Z poczty
    pantoflowej wiem, że przez okres chyba 10 lat nie może w tym
    mieszkaniu ani zamieszkiwać jako lokator, ani go sprzedać. W
    przeciwnym przypadku straci ulgę odsetkową. Mówimy o mieszkaniu
    kupionym w latach 2003-2004. Moje pytanie dot. wielkości tej ulgi
    (chociaż procentowych szacunków), jak ona funkcjonuje, czy
    wcześniejsze spłacenie kredytu włącznie ze spłaceniem ewentualnej kary
    czy tez sumy odliczenia nie będzie groziło jakimiś perturbacjami dla
    właściciela. No i jak się postąpić w przypadku chęci odstąpienia od
    tego kredytu. Pięknie dziękuje za każdą udzielona odpowiedź.

    Pozdrawiam serdecznie
    MB

  • 2. Data: 2008-09-01 18:06:17
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    jestem zainteresowany kupieniem mieszkania, którego zakup właściciel
    sfinansował poprzez kredyt inwestorski.
    MB

    a nie możesz się tego dowiedzieć od sprzedającego (właściciel mieszkania)?
    przecież jeżeli on sprzeda coś czego teoretycznie sprzedać nie może (jak
    chcecie to załatwić?) to przecież on narazi się na stratę ulgi lub obowiązek
    jej zwrotu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS