  • Data: 2020-02-25 07:45:09
    Temat: Re: Limit hipoteczny i inne sposoby na zakup nieruchomości
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.02.2020 Robert Sierant <b...@x...pl> napisał/a:

    > nie ma czegoś takiego jak "limit hipoteczny"

    OK, może nazwa nie jest koszerna, chodzi mi o rozwiązanie
    typu podanego Eurokonta hipotecznego plus albo niegdysiejszego
    "Limitu hipotecznego Nordea Komfort".
    Ale z tego co piszesz poniżej...

    > w przypadku, który opisujesz najlepszą opcją bedzie kredyt hipo z 0%
    > prowizją oraz brakiem opłat za wcześniejszą spłatę (w większości banków
    > teraz tak jest, PeKaO akurat nie)
    > bierzesz na 10-20 lat, bez znaczenia, a spłacasz kiedy chcesz i ile
    > chcesz, bez dodatkowych opłat, płacisz za wycenę oraz odsetki od
    > wykorzystanej kwoty

    .. wynika że raczej nie ma to żadnych przewag nad "zwykłą" hipoteką.

    Jeśli banki pozwalają na wcześniejszą spłatę także częściową
    to tłumaczy, czemu to rozwiązanie znikło z oferty.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.