  • Data: 2020-02-26 09:28:25
    Temat: Re: Limit hipoteczny i inne sposoby na zakup nieruchomości
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie ma jak jest - co prawda tylko w żubrze, więc nawet ekspert może nie
    wiedzieć, takie to wykopalisko (że, jak już pisałem, mogą nawet w banku nie wiedzieć
    ;)

    > Mechanizm to "zwykły" kredyt hipo - tak samo spłaca się raty, więc "limitem" w
    sensie kredytu odnawialnego nie można tego nazwać, bo jednak część kapitału trzeba co
    miesiąc oddać i nie powiększa on sumy dostępnego kredytu - wzbogacony o taki dodatek,
    że od sumy kapitału kredytu odejmowana jest suma, jaką aktualnie posiadasz na koncie
    - i odsetki naliczane są od tej zmniejszonej sumy.
    > I właściwie tyle - cała reszta jak w "zwyczajnym" hipo.
    > Do porównania RRSO "zwykłego" hipo oraz tego limitu.
    >
    > Więc co na to powiesz?

    tak z czystej ciekawości, pójdź do dowolnej placówki ww. i zapytaj o to,
    99% pracowników nawet o tym nie słyszała, nie wspomnę o znaniu
    jakichkolwiek procedur

    ps
    chciałem kiedyś zrobić hipo w PKO BP, z mechanizmem bilansującym, było i
    o w ofercie i na wniosku, ale praktycznie nikt takiego czegoś nie
    potrafił procesować, od znajomej z banku dowiedziałem się, że ponoć
    gdzieś, ktoś w Białymstoku próbował lub nawet to zrobił i to był jedyny
    taki przypadek, o którym słyszała

    teraz na wniosku już takiej opcji nie ma więc pewnie w ofercie również

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/