  • Data: 2020-02-25 14:37:19
    Temat: Re: Limit hipoteczny i inne sposoby na zakup nieruchomości
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 11:44:34 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Małe. Powiedzmy 30 metrów. Znaczy - najpierw chciałeś 400k, a potem
    > 300k? No to sam rozumiesz...

    Miało 35m^2 (w 15-piętrowym bloku z 555 mieszkań, ale 50m od stacji metra) - więc
    pewnie że rozumiem, ale był to ciekawy eksperyment społeczny.
    Ale ciekawy jestem, czy po tych 6 latach bym teraz za 450k sprzedał?
    Niby ceny poszły w górę, choć o kredyt trudno, ale ludzie kupują za gotówkę - ale i
    blok się o te 6 lat postarzał.
    Jak mi się zachce, to spytam kupca, czy by dla jaj nie wystawił za 450k i nie zrobił
    raportu z odzewu ;>