  • 11. Data: 2009-09-15 10:05:08
    Temat: Re: Kwota pobrana 2 razy z KK
    Od: Z...@b...pl

    > No i stało się. Po prawie 10 miesiącach bezproblemowego korzystania z KK w
    > końcu zaistniał pierwszy problem ;)
    >
    > Wchodzę na historię operacji i widzę, że mam pobraną dwa razy tą samą kwotę.
    > Co prawda pamiętam, że był problem z terminalem i musiałem dwa razy
    > wprowadzać PIN, bo nie było połączenia czy coś w ten deseń ale widzę, że
    > jednak połączenie było za każdym razem.
    >
    > Co teraz? Uderzać najpierw do banku, czy do sklepu?
    >
    > Jak by ktoś już to przerabiał to byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam, że bank
    > to WBK jak by miało znaczenie.

    Z naszej strony radzimy udać się do najbliższego oddziału BZ WBK i złożyć
    reklamację. Bank rozpocznie proces reklamacyjny w momencie rozliczenia tych
    transakcji. Sprawę zwrotu pieniędzy przyspieszy znacznie posiadanie przez Pana
    paragonu potwierdzającego błąd terminala po pierwszym wpisaniu PIN-u (jeśli
    taki został wydrukowany).

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 12. Data: 2009-09-15 10:34:48
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik <Z...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pana
    > paragonu potwierdzającego błąd terminala po pierwszym wpisaniu PIN-u

    Dzięki. Fajnie że bank monituje grupy dyskusyjne;)
    Tylko reagujcie tez na krytykę waszych usłg i je udoskonalajcie ;))))

    ------
    Tak przy okazji mam pytanko. Powiecie mi cos o nowej karcie MasterCard
    PAYBACK. Na stronie nihuhu...

  • 13. Data: 2009-09-15 11:54:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 12:05:08 +0200, Zespol_BZWBK napisał(a):

> [...]
    > po pierwszym wpisaniu PIN-u (jeśli taki został wydrukowany).
    >
    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:

    Kolejny dział ePRu namierza? Tylko jakiś taki mniej ludzki a bardziej
    techniczny niż mbankowy ;)
    I jak się pięknie schowali ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2009-09-15 12:16:54
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Kolejny dział ePRu namierza? Tylko jakiś taki mniej ludzki a bardziej
    > techniczny niż mbankowy ;)
    > I jak się pięknie schowali ;)

    inetnum: 195.20.110.0 - 195.20.111.255
    netname: BZWBK-AS
    descr: Bank Zachodni WBK S.A.
    country: PL

    :-)

    Piotr

  • 15. Data: 2009-09-16 09:33:51
    Od: Z...@b...pl

    > Użytkownik <Z...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki. Fajnie że bank monituje grupy dyskusyjne;)
    > Tylko reagujcie tez na krytykę waszych usłg i je udoskonalajcie ;))))

    W celu udoskonalenia naszych usług bankowości elektronicznej powstał na
    początku tego roku serwis 'Bank Pomysłów' gdzie nasi klienci zgłaszają swoje
    pomysły na rozwój BZWBK24 (www.bankpomyslow.bzwbk.pl)

    > Tak przy okazji mam pytanko. Powiecie mi cos o nowej karcie MasterCard
    > PAYBACK. Na stronie nihuhu...

    Dziś rano na naszej stronie internetowej pojawiły się szczegółowe informacje
    na temat karty MasterCard PAYBACK (www.bzwbk.pl/payback). Więcej o Programie
    PAYBACK w BZ WBK można znaleźć także na Blogu BZ WBK
    (http://blog.bzwbk.pl/2009/09/bank-zachodni-wbk-w-pr
    ogramie-payback/)

  • 16. Data: 2009-09-16 10:11:36
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Wrz, 11:33, Z...@b...pl wrote:

    > W celu udoskonalenia naszych usług bankowości elektronicznej powstał na
    > początku tego roku serwis 'Bank Pomysłów' gdzie nasi klienci zgłaszają swoje
    > pomysły na rozwój BZWBK24 (www.bankpomyslow.bzwbk.pl)
    Dlaczego tylko BZWBK24 a nie ogólnie oferty BZWBK. To klienci
    najlepiej wiedzą za co zapłacą a za co nie;)

  • 17. Data: 2009-09-16 10:28:31
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

> [...]
    > Programie
    > PAYBACK w BZ WBK można znaleźć także na Blogu BZ WBK

    Dzięki

    Ostatnie pytanie.
    Czy jakaś wasza KARTA KREDYTOWA bierze udział w programie PAYBACK??

  • 18. Data: 2009-09-16 15:02:37
    Od: Z...@b...pl

    > Użytkownik <Z...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki
    >
    > Ostatnie pytanie.
    > Czy jakaś wasza KARTA KREDYTOWA bierze udział w programie PAYBACK??

    Nie, w tej chwili żadna karta kredytowa z naszej oferty nie bierze udziału w
    Programie PAYBACK.

  • 19. Data: 2009-09-17 07:57:40
    Od: Z...@b...pl

    > Dlaczego tylko BZWBK24 a nie ogólnie oferty BZWBK. To klienci
    > najlepiej wiedzą za co zapłacą a za co nie;)

    Faktycznie obecnie serwis Bank Pomysłów służy jedynie do zbierania pomysłów na
    rozwój bankowości internetowej, ale być może w przyszłości zakres serwisu
    zostanie poszerzony.

  • 20. Data: 2009-09-17 08:01:08
    Od: Z...@b...pl

    > Użytkownik <Z...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki
    >
    > Ostatnie pytanie.
    > Czy jakaś wasza KARTA KREDYTOWA bierze udział w programie PAYBACK??

    Nowa karta kredytowa BZ WBK do Programu Payback pojawi się w przyszłym roku.