  • 1. Data: 2009-09-14 11:55:07
    Temat: Kwota pobrana 2 razy z KK
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    No i stało się. Po prawie 10 miesiącach bezproblemowego korzystania z KK w
    końcu zaistniał pierwszy problem ;)

    Wchodzę na historię operacji i widzę, że mam pobraną dwa razy tą samą kwotę.
    Co prawda pamiętam, że był problem z terminalem i musiałem dwa razy
    wprowadzać PIN, bo nie było połączenia czy coś w ten deseń ale widzę, że
    jednak połączenie było za każdym razem.

    Co teraz? Uderzać najpierw do banku, czy do sklepu?

    Jak by ktoś już to przerabiał to byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam, że bank
    to WBK jak by miało znaczenie.

  • 2. Data: 2009-09-14 12:00:40
    Temat: Re: Kwota pobrana 2 razy z KK
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Włodziu" <w...@w...pl> napisała:

> [...]
    >jednak połączenie było za każdym razem.
    >
    >Co teraz? Uderzać najpierw do banku, czy do sklepu?

    Zacząłbym od sklepu. Weź wydruk z historii i licz na uczciwego sprzedawcę.
    Miałem dwa razy taką sytuację i za każdym razem dostawałem zwrot bez
    problemu: raz gotówkę do ręki, drugi raz sprzedawca napisał reklamację do
    centrum autoryzacyjnego i oddali na kartę.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2009-09-14 12:25:27
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Wrz, 13:55, "Włodziu" <w...@w...pl> wrote:
    > No i stało się. Po prawie 10 miesiącach bezproblemowego korzystania z KK w
    > końcu zaistniał pierwszy problem ;)

    Ja się podepnę.
    Mam transakcję przeprowadzona w automacie (bilety kolejowe, 20 EUR)
    która nie doszła do skutku:
    bankomat biletów nie wydrukował, kartę wypluł po czym się wyłączył.
    Kupiłem bilety w innym płacąc gotówką. Okazało się jednak, że konto
    obciążył. Reklamowalne?

  • 4. Data: 2009-09-14 13:20:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:55:07 +0200, Włodziu napisał(a):

> [...]
    > Co prawda pamiętam, że był problem z terminalem i musiałem dwa razy
    > wprowadzać PIN, bo nie było połączenia czy coś w ten deseń ale widzę, że

    Zaksięgowane czy blokady?

    > Co teraz? Uderzać najpierw do banku, czy do sklepu?

    Jak zaksięgowane to do banku, jak blokady to poczekać co się zaksięguje.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-09-14 14:34:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek"
    f.googlegroups.com

> [...]
    > bankomat biletów nie wydrukował, kartę wypluł po czym się wyłączył.
    > Kupiłem bilety w innym płacąc gotówką. Okazało się jednak, że konto

    Jak najbardziej! Ale też nie ma 100% pewności, że sprawa zostanie załatwiona
    pomyślnie.
    Zgłaszałeś może "na miejscu" fakt, że kupno biletu nie doszło do skutku?

  • 6. Data: 2009-09-14 15:56:56
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Wrz, 16:34, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Zgłaszałeś może "na miejscu" fakt, że kupno biletu nie doszło do skutku?
    Niestety nie, a to by pewnie rozwiązało problem, ale nie miałem na to
    czasu bo miałem pociąg za chwilę.

  • 7. Data: 2009-09-14 17:00:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek"
    r.googlegroups.com

    > Zgłaszałeś może "na miejscu" fakt, że kupno biletu nie doszło do skutku?
    > Niestety nie, a to by pewnie rozwiązało problem, ale nie miałem na to
    > czasu bo miałem pociąg za chwilę.

    Zostaje tylko bank. Kwota jest już zdjęta czy nadal w blokadach?

  • 8. Data: 2009-09-15 07:06:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Wrz, 19:00, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Zostaje tylko bank. Kwota jest już zdjęta czy nadal w blokadach?
    Zdjęta, zdjęta. Bank to ..Polbank więc wcześniej nie oglądałem
    historii dopiero jak dostałem wyciąg.
    Troche sie obawiam jak może wyglądać reklamacja w tym banku...;)

  • 9. Data: 2009-09-15 07:26:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 00:06:59 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > Zdjęta, zdjęta. Bank to ..Polbank więc wcześniej nie oglądałem
    > historii dopiero jak dostałem wyciąg.
    > Troche sie obawiam jak może wyglądać reklamacja w tym banku...;)

    Różnie, jak zareklamowałem pobranie opłaty rocznej to oddali 2 razy ;).
    Potestuj, będzie informacja dla innych na przyszłość :).

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-09-15 07:28:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek"
    a.googlegroups.com

    > Zdjęta, zdjęta. Bank to ..Polbank więc wcześniej nie oglądałem
    > historii dopiero jak dostałem wyciąg.
    > Troche sie obawiam jak może wyglądać reklamacja w tym banku...;)

    No to ja już w tym przypadku niestety pomódz nie mogę. Jeżeli możesz napisz
    na grupie jak przebiegał cały proces reklamacji.