  • 1. Data: 2009-09-13 21:54:07
    Temat: karty i kredyty nie ujanione w BIK
    Od: z...@o...pl

    własnie wyczytałem jak ktos z grupoiczow chwali
    sie ze jego kerfur visa nie ma w BIK-u

    w moim raporcie z BIK brak 1900 limitu w inteligo
    i brak visy z tesco ale figuruje 500zł w ing

    sporzadżmy liste pozabikoych bankow kart debetow...

  • 2. Data: 2009-09-13 22:02:08
    Temat: Re: karty i kredyty nie ujanione w BIK
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    z...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > w moim raporcie z BIK brak 1900 limitu w inteligo
    > i brak visy z tesco ale figuruje 500zł w ing
    >
    > sporzadżmy liste pozabikoych bankow kart debetow...

    Sama idea może i słuszna, niestety wiele banków raz wpisuje a raz nie.

    Natomiast zanim wyślesz wiadomość sprawdź jej treść!
    Literówki da się poprawić a czyta się to strasznie!

  • 3. Data: 2009-09-13 22:35:48
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    z...@o...pl wrote:

    > własnie wyczytałem jak ktos z grupoiczow chwali
    > sie ze jego kerfur visa nie ma w BIK-u

    karty kredytowe korporacyjne i prywatne (wydawane do korporacyjnych)
    przez amex-polska tez w biku sie nie pojawiaja ;)

  • 4. Data: 2009-09-14 08:34:19
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    z...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > w moim raporcie z BIK brak 1900 limitu w inteligo
    > i brak visy z tesco ale figuruje 500zł w ing
    >
    > sporzadżmy liste pozabikoych bankow kart debetow...

    Swego czasu miałem Golda w Eurobanku - nie było go w Biku.

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-09-15 12:24:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Wrz, 23:54, z...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > w moim raporcie z BIK brak 1900 limitu w inteligo
    > i brak visy z tesco ale figuruje 500zł w ing
    >
    > sporzadżmy liste pozabikoych bankow kart debetow...

    W moim przypadku: Lukas Furora, Eurobank Premium i PEKAO SA Silver.

  • 6. Data: 2009-09-15 15:15:54
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 13 Wrz, 23:54, z...@o...pl wrote:
    > własnie wyczytałem jak ktos z grupoiczow chwali
    > sie ze jego kerfur visa nie ma w BIK-u

    A w moim była karta z Sygma Bank, choć nie zawiarłem z nimi umowy :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2009-09-16 08:09:30
    Od: xxx <t...@i...pl>

    z...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > w moim raporcie z BIK brak 1900 limitu w inteligo
    > i brak visy z tesco ale figuruje 500zł w ing
    >
    > sporzadżmy liste pozabikoych bankow kart debetow...

    U mnie w BIKu nie widać:
    -KK SANTANDER,
    -KK TESCO/LUKAS,
    -KG SANTANDER